czwartek, 26 września 2013

Trochę historii.

5 marca 1940 r. Biuro Polityczne WKP podjęło uchwałę o rozstrzelaniu polskich oficerów więzionych w obozach na terenie Związku Sowieckiego oraz innych więźniów polskich przetrzymywanych przez NKWD. Łącznie zamordowano ponad 22 tys. polskich obywateli.
 Katyń.

W nocy z 12 na 13 kwietnia 1940 r., a więc w czasie kiedy NKWD mordowało polskich jeńców i więźniów, ich rodziny stały się ofiarami masowej deportacji w głąb ZSRS przeprowadzonej przez władze sowieckie. Decyzję o jej zorganizowaniu Rada Komisarzy Ludowych podjęła 2 marca 1940 r. Według danych NKWD w czasie dokonanej wówczas wywózki zesłano łącznie około 61 tys. osób, głównie do Kazachstanu.
Joseph Goebbels zanotował w swoim dzienniku: "Sprawa Katynia przeradza się w gigantyczną polityczną aferę, która może mieć szerokie reperkusje. Wykorzystujemy ją wszelkimi możliwymi sposobami".

Informację o odkryciu masowych grobów w Katyniu Niemcy podali 13 kwietnia 1943 r.


15 kwietnia 1943 r. w odpowiedzi Sowieckie Biuro Informacyjne ogłosiło, że polscy jeńcy byli zatrudnieni na robotach budowlanych na zachód od Smoleńska i "wpadli w ręce niemieckich katów faszystowskich w lecie 1941 r., po wycofaniu się wojsk sowieckich z rejonu Smoleńska". Komunikat stwierdzał :

"Niemieckie zbiry faszystowskie nie cofają się w tej swojej potwornej bredni przed najbardziej łajdackim i podłym kłamstwem, za pomocą którego usiłują ukryć niesłychane zbrodnie, popełnione, jak to teraz widać jasno, przez nich samych".

Moskwa bardzo ostro zareagowała na propozycję dochodzenia prowadzonego przez MCK. 19 kwietnia 1943 r. sowiecki dziennik "Prawda" opublikował artykuł zatytułowany "Polscy pomocnicy Hitlera". Przeczytać w nim można było m.in.:

"Oszczerstwo gwałtownie się szerzy. Zanim wysechł atrament na piórach niemiecko-faszystowskich pismaków, ohydne wymysły Goebbelsa i spółki na temat rzekomego masowego mordu na polskich oficerach dokonanego przez władze sowieckie w 1940 r. zostały podchwycone nie tylko przez wiernych hitlerowskich służalców, ale co dziwniejsze, przez ministerialne kręgi rządu generała Sikorskiego (...) Polscy przywódcy w niewybaczalny sposób poszli na lep chytrej prowokacji Goebbelsa i w rzeczywistości podtrzymali nikczemne kłamstwa i oszczercze wymysły katów narodu polskiego. Wobec tego trudno się dziwić, że Hitler też zwrócił się do Międzynarodowego Czerwonego Krzyża z propozycją przeprowadzenia >dochodzenia< na miejscu zbrodni, przygotowanej rękoma jego mistrzów w sztuce zabijania".


Wobec zablokowania przez Sowietów przeprowadzenia śledztwa w sprawie katyńskiej przez MCK, Niemcy zorganizowali własne dochodzenie. 28 kwietnia 1943 r. na miejsce zbrodni na zaproszenie władz niemieckich przyjechała grupa międzynarodowych ekspertów medycyny sądowej i kryminologii. Przewodniczącym zespołu został doktor Ferenc Orsos, dyrektor Instytutu Medycyny Sądowej w Budapeszcie. Eksperci jednomyślnie podpisali sprawozdanie, w którym stwierdzali, iż egzekucje na polskich jeńcach wykonano w marcu i kwietniu 1940 r.

W 1945 r. w trakcie procesu zbrodniarzy nazistowskich w Norymberdze Sowieci wprowadzili do aktu oskarżenia zarzut odpowiedzialności Niemców za zbrodnię katyńską.

W sprawie katyńskiej Polacy nie uzyskali niestety wsparcia ze strony przywódców mocarstw zachodnich, którzy w imię trwałości sojuszu ze Stalinem, okazywali mu pomoc w ukrywaniu prawdy o tej zbrodni.
Rozkaz Berii nakazujący mord.


"Katyń 1940 - sowieckie ludobójstwo na Polakach", Biuletyn IPN, Nr 1-2 [72-73] 2007).

120 komentarzy:

  1. Trudny temat podjąłeś ale niewątpliwie ważny.No i znowu zadałeś do myślenia,przynajmniej mi...

    OdpowiedzUsuń
  2. To dodam jeszcze inna kwestię tych wydarzeń.
    Powracający do Ploski Ludowej pracownicy przymusowi z terenów Rzeszy jak również więźniowie obozów byli wypytywani o wiedzę(pytani przez wojskowych i osoby cywilne w pociągach na terenie Niemiec; Czech i Polski ) na temat Katynia. Każdy kto tylko przyznał się do takiej wiedzy znikał lub był kierowany do obozów przejściowych (Jaworzno; Oświęcim; Kraków Płaszów) w efekcie też znikał lub po wizycie w obozie repatriacyjnym „leczony” był na rzekome załamanie nerwów w szpitalach zamkniętych. Ilu ludzi stamtąd nie wróciło nie wiem w transporcie dziadka 15 osób z jego wagonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janek Ol, to jest zgodne z inną historią. Niemcy zapakowali część czaszek do badań w skrzynie, jak sowieci nadchodzili to ewakuowali skrzynie do Wrocławia. I tu NKWD intensywnie poszukiwało jednego z lekarzy mającego bezpośredni związek z tymi oględzinami oraz ewakuacją skrzyń. NKWD tropiło go nieustannie. Podobnie jak ludzi związanych ze skarbem Ungera. nawet po śmierci sprawdzali groby czy dana osoba rzeczywiście nie żyje.
      To samo stało się z Zofią Leśniowską córką Władysława Sikorskiego która była zarazem jego "cichym sekretarzem", a która blisko przyjaźniła się z Churchilem.
      Ciała Zosi oficjalnie nie znaleziono, podobnie jak ciała Adama Kulakowskiego - sekretarza naczelnego wodza. Podczas badań Dariusz Baliszewski dotarł do ludzi, którzy w 1945 roku - a nie jest to sprawa jednej, lecz kilku zupełnie niezależnych relacji - udawali się do Rosji sowieckiej na poszukiwania generałówny. To byli ci sami ludzie, którzy w 1943 roku byli świadkami zdarzeń na Gibraltarze, a dwa lata później jechali do Sowiecji po Zosię.

      W polityce nie ma sentymentów i przyjaźni, a wszelkie pakty i ustalenia są tylko mydleniem oczu. Ciekawostką jest że to Niemcy w 1939r ewakuowali Polskich ambasadorów z Rosji. A później to Abwehra starała się uprzedzić Sikorskiego o planowanym na niego zamachu.

      A wracając do Sikorskiego , z dokumentów, w których występuje sformułowanie "pucz na Gibraltarze”. M.in. w korespondencji z 26 czerwca 1943 wynika, że ktoś tam nie bierze udziału w puczu na Gibraltarze i dlatego odsyłamy go do Londynu. Sformułowanie takie zostało użyte w piśmie wysokiego funkcjonariusza II Oddziału Sztabu Generalnego Wojska Polskiego do szefa VI Oddziału. Mowa tu o służbach specjalnych. Sikorski zginął 4 lipca 1943.

      Usuń
    2. Mialem nie komentowac, albowiem juz tyle łez wylano w tym temacie, ze niedlugo bedzie powodz.
      Calkowicie zrozumiale jest to, ze pomordowali ludzi, ze wyszlo na jaw kto i dlaczego? Nie zrozumialy jest ciagly placz...
      Ale procz placzu, ciekawe jest to co piszecie, takie uboczne prawdziwe fakty, o ktorych nie wiadomo bylo tu i owdzie.
      Ciekawi mnie to, czemu tak bardzo nie placze sie nad mordem w wykonaniu Wehrmachtu, SS, Gestapo itd. Bo bylo to jawne? Bo teraz Niemiec to brat?
      Mozliwe... Tu tez nie ma sensu analizowac calosci.
      Analizowac mozna przyczyne "zaglady katynskiej". Konkurencja dla Moskwy? Raczej nie. Nie chcieli podporzadkowac sie Moskwie? Mozliwe.

      Usuń
    3. Płacz ?. A nie zastanowiłeś się może , że do Niemieckich mordów na Polakach może by nie doszło gdyby nie manipulacja ?.

      Usuń
    4. Placz jest na roznych forach. Placz jest u roznych politykow, by bic kapital u klakierow.
      Manipulacja byla wszedzie. Psychomanipulacja.
      Cala Europa byla wtedy zaszczuta. Poczawszy od Hiszpanii, skonczywszy na Rosji Radzieckiej.
      Niemcy wysylali swoich szpiegow do Moskwy, a Moskwa do Berlina. Warszawa do Japonii, itd.
      Ale czyja to wina? Rzadzacych. Wina utwierdzania w szarych masach ludnosci, ze jeden jest lepszy, drugi gorszy. Ci to biedacy, dzikusy, a my lepsi. I utrwalanie tego, jako prawda. Najgorsza rzecz to pogarda dla drugiego czlowieka.

      Usuń
    5. Nie uogólniał bym: "Rosjanie tępili wszystkich co do których zachodziło podejrzenia" a stwierdziłbym raczej- "sowieci tępili itd." Jeśli uważasz że nie ma różnicy w obu tych stwierdzeniach to odsyłam chociażby do uważnej lektury H.Pająka (choć nie tylko). Natomiast co do uchwycenia logicznego sedna tej operacji (jak i wielu innych ludobójstw), sprawa wydaje mi się jasna i klarowna. Całkowita i przemyślana likwidacja inteligencji i kadry oficerskiej wojska na rzecz wprowadzenia "swoich" już od początku "wyzwolenia. Napomknę tylko że owi "swoi" już w pierwszych dniach po wojnie otrzymywali to, co było do otrzymania. Mój dziadek osobiście był świadkiem przypadku, kiedy jeden "swój", ukrywający się przez okupację po piwnicach i strychach, a wykonywający marny zawód szewca, dwa miesiące po wojnie przywdział mundur kapitana i otrzymał intratne stanowisko w sztabie WP na okręg łódzki. Przypadek? Nie. Skutek odpowiedniej klauzuli i zabiegów przygotowywanych jeszcze, zanim Paulus zobaczył widmo klęski po Stalingradem.

      Usuń
    6. Ssorki masz rację. Nie chcaiałem użyć nazw komuniści czy faszyści stąd błąd.

      Usuń
  3. Nie zapominajcie, że istnieli tacy jak " ONI ". Niby ich nigdy nie widać,nie słychać a tak naprawdę to właśnie ONI pociągali i dalej pociągają za sznurki zniszczenia,śmierci i haosu. Dobrze, że Medart wspomniał o tej znaczącej różnicy...Rosjanin a sowiet. To tak jak Polak a "polskojęzyczny obywatel" i oczywiście to nie ONI , bo jak to Szechter powiedział ....ich w Polsce prawie nie ma ! ;).
    Stalin dobrze wiedział komu "brewka nie piknie" i kto był zdolny do tak bestialskich mordów.
    ........Jest tego tyle, że nie da się tego wszystkiego tu opisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na marginesie przypomne, ze Niemcy (hitlerowcy) tez probowali tuszowac swoje mordy na ludnosci cywilnej i na jencach wojennych. Wydawali rozkazy, ktore nie mowily bezposrednio o mordowaniu, skrzetnie piszac innymi slowami. Zakopywali zwolki w glebokich rowach, palili ciala itd.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wojtek OKI27 września 2013 10:22

    Płacz ?. A nie zastanowiłeś się może , że do Niemieckich mordów na Polakach może by nie doszło gdyby nie manipulacja ?."

    Co masz na myśli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na myśli polityczne manipulacje, tak zwanych aliantów, co maja tak czyste ręce iż wszystko utajnili na 100 lat.

      Usuń
  6. Tu opierał bym się raczej na opowieściach naszych bezpośrednich przodków, a nie na tym co napisano. Bo kto pisał i co pisał, to już niektórzy wiedzą. nie wspomnę że i dzisiaj dalej piszą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze że mam takie dziwne natręctwo że zawsze się pytam dziadków których spotykam na temat wojny, i tam rzadko występują elementy opisane w książkach i czasopismach. Lubię jeszcze zapytać o stawiany opór, o przyczyny stawianego oporu, o ówczesne poglądy rozmówcy i przynależność, oraz tereny na jakich mieszkał.

      Usuń
    2. To bardzo pozytywne "natręctwo" wówczas są to wieści z pierwszej ręki to raz,dwa że taki człowiek rysuje rzeczywistość jak ją widział i odbierał.To są najcenniejsze relacje,wiadomo.Ja też je zbieram w miarę możliwości i jest wielce ciekawe i różne(jak piszesz) od tego co w książkach nieraz diametralnie.A to też po raz kolejny daje do myślenia.

      Usuń
  7. Napiszę tak, już to chyba zresztą tu pisalem, ludzie rożnie mówia, nie dlatego, badź nie tylko bo propaganda ich zmanipulowała, ale na bazie tego co sami przezyli.
    Moi bezposredni przodkowie moich rodzicow roznili sie o 180 stopni.
    Od ojca byli anty-ruscy, niemcow ignorowali, dlatego, że z niemcami sobie poradzili i nic im się nie dzialo, wystarczylo wszystkim pozalatwiać robote i uwazać gdzie sie chodzi i kiedy, zreszta o mojej prababci takie opowisci krazyly, że ona swietnie sobie radzila w kazdych warunkach. Ale od ruskich krzywd ich wiele spotkalo, pradziadek tez byl antysemita, bo jako rzeźnik z wlasnym interesem mial powazny problem z zydowską konkurencja, czy tez agresja, ale byl antysemita biernym, jak przyszlo co do czego to mial znajomych zydow.
    Od strrony matki odwrotnie, ale niemcy ich sponiewierali, powywozili na roboty, powsadzali do obozow i ruskich zobaczyli dopiero jak ich wyzwalali tylko dlatego, że niemcy dziadka np nie zdazyli rozstrzelac jak sie ewakulowali. I tak jak prosty czlowiek "jak wy cos dla mnie to ja jestem z wami", i sam pamiętam jak mi mowili ze wszystko co z zachodu co zle, a ruscy to nasi przyjaciele.

    I obie rodziny mialy powiedialbym inna wizje historii, badx czegos do mysli niedopuszczali, badx cos wyolbrzymiali.

    Nie widzialbym wiekszej roznicy w sensie ogolnym miedzy niemcami i ruskimi z czasu wojny, ruscy bardziej gwalcili? Moze dlatego ze niemcy mieli wlasne burdele dla zolniezy z pochwyconymi dziewczynami, przeciez nie aryjkami i nie pzrebywajacymi tam dobrowolnie.

    Wydaje mi się, że ten wpis wpisuje sie w ostatnią tendencję, gdzie usilnie naciskasz na zwrocenie uwagi na zbrodnie radzieckie, tymbardziej ze mialy być kryte przez zachod. Ok, ja tez uwazam ze ruscy sa mniej cywilizowani, i ze zachod tak postepowal w czasie wojny jak postepowal.

    Nie wiem czy nie byloby zbrodni niemcow na polakach, jak niemcy likwidowali swojego to oskarzali polskich patryzantow i w niby odwecie mordowali ludnosc cywilna, no ludzie, oni byli tacy sami, niemcy czy ruscy, roznili sie w liczbach, szczegolach itp.

    A co do sikorskiego to wielu widzialo u niego dziure w potylicy, ekshumowaligo chyba nie raz.
    Ok, moze cos bylo nie tak z ta smiercia, ale trafiles w sedno, dlaczego utajniaja na 100 lat akta.

    To mozna wytlumaczyc, i sam sobie odpowiadasz, bo sikorski twardo, ale jednak negocjowal z ruskimi(ja uwazam, ze w ogole z nimi nikt nie powinien rozmawiac), a zachod sie ukladal, zachod im pomagal w rozny sposob, zachod negocjowal o naszej przyszlosci tez ponad nami. Oni nie musza ukrywac zamachu na generala, oni nie maja powodu by ujawniac tamte sprawy, oni maja powod by nie ujawniac, bo nie maja sie czym chwalic, to niemusi oznaczac ze byly strzaly, trucizny, ze w ogole dziwne rzeczy. To siadczy, ze owczesna dyplomacja byla tak brudna jak dzis, ale nie dajmy sie zwariowac, general nie zyje, jak cos tam bylo nie tak to sie tego jeslinie my to nasi potomkowie w koncu moze dowiedza.

    Poza tym jak wiesz, wielu naszych plakalo ze szczescia jak okazalo sie ze Sikorski nie zyje.

    Poza tym w ogole bym nie demonizowal, bo przepraszam, ale to idzie w strone D.K. i jakiegos pier...lca. Brudne rece aliantow, manipulacje polityczne, propaganda itp, czy to domena polityki? Nie, to samo dzieje sie w naszych domach, w pracy, szkole, w bloku w ktorym mieszkamy, wiec to w wymiarze politycznym robi wrazenie ale nie wiem czemu takie oburzenie skoro w tym gow...nie siedzim na codzien na wlasnym podworku?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie oburzenie, a kto tu się oburza ?? Nie dodawaj rangi temu czego nie ma. Demonizowanie ?, jeszcze moment i zostaniemy z plecakiem w lesie a Ty mówisz o demonizowaniu ?. To nie demonizowanie lecz uświadamianie, przed wojna jak kto mówił idzie wojna to zapewne też wielu mówiło nie Demonizuj. A potem się obudzili 50 cm pod ziemią, teraz mamy inny problem z politykami.

      Usuń
  8. " Poza tym w ogole bym nie demonizowal, bo przepraszam, ale to idzie w strone D.K. i jakiegos pier...lca. Brudne rece aliantow, manipulacje polityczne, propaganda itp, czy to domena polityki? Nie, to samo dzieje sie w naszych domach, w pracy, szkole, w bloku w ktorym mieszkamy, wiec to w wymiarze politycznym robi wrazenie ale nie wiem czemu takie oburzenie skoro w tym gow...nie siedzim na codzien na wlasnym podworku? "

    ...tu cię kolego poniosło !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę aby poniosło, wręcz przeciwnie Witek ,to taki trend. Parę komentarzy, lecz już jest to widoczne.

      To jest tak zwana tolerancja i tak modny trend , " mam wszystko w Tyle idę sobie łapać swoje motyle" .
      To że zamordowano 22 tyś ludzi a ich rodziny w ilości 61 tyś wysłano na poniewierkę to nic, po co o tym rozprawiać ??, przecież Niemcy też mordowali, no to po co o tym znów gadać ?.

      Ano po to, że jak nie gadamy to oznacza że się nie szanujemy, nie szanujemy swoich przodków.

      Populizm ??, to nie populizm Adler tylko zdrowy rozsądek. Jak paru Onych sowieci spalili to był "pogrom" i afera na cały świat, oraz propaganda że to nasi zrobili, co jest takim samym kłamstwem jak to ze Katyń zrobili Niemcy.
      Problem jest w tym, że wszyscy wokół Polakami manipulują , a Ci mają tak już wmówione, że mają być tolerancyjni, różowi i multikulturowi i wszystkich kochać nawet tych co nas ładują w d... .. iż każdy objaw zdrowego instynktu obronnego określany jest jako "faszyzm", głupota, rasizm i nietolerancja.

      Każdy objaw protestu w stosunku do tej sytuacji jest dzisiaj tłumiony o dziwo nie przez " aparat który tu był zainstalowany " przez 50 lat , ale przez samych multikulturowych , tolerancyjno-różowych Polaków. Którzy nie widzą że sami sobie wbijają nóż w plecy. Jak to mówią " głupi Polak i przed szkodą i po szkodzie".

      Wyprano tu tak ludziom mózgi , że się zgadzają dobrowolnie aby być "murzynami europy", robią za odpadki bez słowa protestu ale myślą że są Europejczykami bo pisza Yes , Beybe i inne bzdury, robią miesiąc za kasę którą pener w Niemczech tygodniowo dostaje na piwo .

      Łamane są wszelkie konstytucyjne prawa, a my mówimy nie Demonizujmy. Powtórzycie to za 20 lat ?? będąc na śmietniku i zbierając odpadki, bez emerytury bo nie myślcie sobie, że to co dzisiaj jeszcze macie będzie trwało przy tym wpędzeniu kraju w dług.

      Kraju w którym wszelka produkcja nie jest Polska i nie ma praktycznie już żadnego przemysłu. Parę dni temu właśnie spłaciliśmy dług jaki zaciągnął Gierek, a to co za te pieniądze zostało postawione zostało rozp...dolone. A już mamy następny dług jak stąd na Marsa, którego nigdy się nie spłaci, bo z czego jak produkcji nie ma ?, a płacić trzeba bo u Onych nie ma zmiłuj się, to geszeft . Kto mówiący nie demonizujcie wie jaki jest założony deficyt ???. Wy się w końcu obudźcie zanim wasze dzieci wylądują na ulicy.

      Usuń
    2. I do powyższego wpisu Wojtka należałoby dodać jedynie...amen (ale w moim przypadku- taki świecki) ;)

      Usuń
  9. @ Wojtek
    Szkoda, że przemilczałeś, że i Rosjanie w końcu się przyznali do zbrodni katyńskiej. Wiemy co jedną ręką przekazał Gorbaczow Jaruzelskiemu w 1990 roku, i że drugą ręką, mimo "głasnosti" rozpoczął akcję "anty-Katyń". I wiemy, w końcu, co dał Jelcyn Wałęsie z najważniejszej radzieckiej/rosyjskiej teczki specjalnej nr 1 w 1992 roku.
    Nie napisałeś również, że Rosjanie wpadli we własne sidła, bo skoro zaraz po wojnie uznali, wraz ze społecznością międzynarodową, że zbrodnie przeciw ludzkości nie ulegają przedawnieniu, to i to samo dotyczy Katynia, od chwili przyznania się do zbrodni, i o to w dalszym ciągu "boksujemy" się z nimi w Europejskim Trybunale Praw Człowieka w Strasburgu.
    A tu najładniejszy, wg mnie, pomnik zbrodni katyńskiej (1700m od wież WTC):
    http://extras.mnginteractive.com/live/media/site515/2011/0907/20110907__web_090711-sub-kefauver-911-1_400.jpg
    Dla chcących więcej, "wyguglajcie" sobie " Katyń Memorial New Jersey" i przełączcie na zakładkę z grafiką.


    @ witt.
    Zgadzam się z Tobą. Ludzie mają dość łez, głupoty i teorii spiskowych. Każda strona ma ręce umazane. Spiski były, są i będą, podobnie jak głupota.
    A zwykli ludzie chcą spokojnie i godnie żyć, nie myśleć o troskach codziennych i ciągle wierzę, że skoro widzą to ludzie tu na dole, to i tam, u góry, też, a nawet tym bardziej.
    Dla bardziej uwrażliwionych - wiersz A.Asnyka:

    "Trzeba z żywymi naprzód iść,
    Po życie sięgać nowe,
    A nie w uwiędłych laurów liść
    Z uporem stroić głowę

    Wy nie cofniecie życia fal!
    Nic skargi nie pomogą:
    Bezsilne gniewy, próżny żal!
    Świat pójdzie swoją drogą! "

    P.S.
    Nie wiem skąd wasza tak wielka atencja dla ONYCH. Dla mnie są to tylko "oni".

    OdpowiedzUsuń
  10. Wojtek, odpowiedz mi na pytanie: po co dales taki post?
    Zeby przypomniec nam o tym fakcie?
    Rozdrapywac rany?
    Ukazac, kto podczas IIws byl zly, a kto mniej zly? Kto byl dobry i jak bardziej dobry?
    W 1985 roku juz pisano o tym w ksiazkach do historii dla klas 8 podstawowki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt to trochę zaskakujące z uwagi na to że stale poruszamy się w okół zagadnienia Riese.Więc dołączam do pytania zadanego przez Schwarz Adler.Nie ma kwestii co do tego że była straszne bestialstwo na przedstawicielach naszego kraju ale temat wydaje się wielce odległy od naszego głównego.Choć rozumiem że powinien być bliski każdemu Polakowi.Może nam wyjaśnisz choćby pokrótce?

      Usuń
  11. Trzeba zyc terazniejszoscia, pamietac o historii, ale juz nie zadrazniac stanu.
    Przypomina mi to polityke zaogniania stosunkow miedzysasiedzkich stosowanych przez ugrupowanie dawnych blizniakow.
    Nie tedy droga w przyszlosc. Ekonomika jest wazna, wrecz istotna.
    Nie cofajmy sie, a idzmy w przyszlosc.
    To znane slogany.
    Wazniejszym sloganem jest to, zeby patrzec przede wszystkim na swoje dobro, a dopiero potem na dobro "ojczyzny".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry ze nie odpowiadam od razu lecz byliśmy w lesie. Sprawa jest prosta, na tym przykładzie wykazuję że jeśli komuś na tym zależy to nie tylko sfałszuje lub nie udostępni dokumentów lecz wręcz przeinnaczy historię światową. A z tym rozdrapywaniem, płaczami i lamentami to sobie wrzućcie na luz. Chodzi o manipulację, więc jak ktoś jest tak strasznie prosowiecki i mu ten Katyń tak nie leży to może nie czytać. Myślę że złożenie kwiatów pod pomnikiem sowieckich żołnierzy wyzwolicieli poprawi mu humor :). Niech tam idzie i zaśpiewa śliczną piosnkę "Bud wsiegda budiet sołńce" . Wrzucano kłamstwa nawet w czasie kiedy było wykazane że to sowieci zrobili, można i wrzucić wszelkie kłamstwa w sprawie Riese, taki widzę związek.

      Adler jak chcesz z sowietami iść w przyszłość to droga wolna, możesz nawet tam wyjechać i zaznać tego przyszłościowego standardu życia .
      Już nam tu przyszłość urządzili mało Ci ?. Doskonała Twoja rada , niech posłowie rząd i senatorowie patrzą na swoje dobro a potem na przyszłość "Ojczyzny". Właśnie tak dzisiaj robią, patrzą na swoją kabzę, a naszą i naszych dzieci przyszłość mają tak samo jak "ojczyznę" w d........ Taki sposób na życie. Dlatego tak jest, bo to żadna ich Ojczyzna, a my żadni ich rodacy.

      Usuń
    2. Adler, wpadłem jeszcze na taki genialny pomysł, wpadnę jutro do Ciebie do firmy i wyprzedam Twój sprzęt, potem pojadę i pomieszkam sobie w Twoim nowym domu z 50 lat i się porządzę. A na koniec jak już będziesz z gołym tyłkiem to Ci powiem, trzeba pilnować swojej kieszeni , radź sobie. A jak nie dasz rady to znaczy żeś kiep. Co Ty na to? bo ja bardzo chętnie :-). Mówisz i masz, jutro już zarządzam Twoimi włościami, pierwsze co sprzedam za tyle ile kto da to te zabytkowe drzwi od garażu :-), a potem to co w holu ;-) , też za tyle za ile kto da, a co mi tam.

      Usuń
    3. Strasznie zgorzkniały Wojtku jesteś. Takie porozbiorowe "walczenie z każdą władzą" z Ciebie wychodzi.
      Podziękuj demokracji, może kulawej, ale zawsze demokracji, że możesz i na Niemców i Amerykanów swobodnie narzekać i na Ruskich też - bez żadnych konsekwencji. Tylko na Żydów jakbyś trochę się bał, a też można i na Eskimosów do woli.
      A tak, to byś (byśmy) zamiast po polsku to albo po rusku "w Nadwiślańskim Kraju" albo po niemiecku "w Kraju Warty i GG" "szprechali". Tego zdajesz się nie widzieć.

      Ja uważam, że "Ruskie" jednak nam wolność przynieśli. I dlatego po polsku mówimy i znamy polską historię.I nie jestem rusofilem.

      Głupota i pieniądz rządzą !
      Od 1989 roku już tyle razy prawica, lewica i centrum miały władzę i tyle afer narobili, że naprawdę nie trzeba nam agentów i zagranicznych spisków by się pogrążać zamiast rozwijać. Moje rozwiązanie - wzorem Trybunały Konstytucyjnego (TK) powołać Radę Mędrców - uznane autorytety z wizją, którzy wytyczą nasze cele na następne 10-25-50-100 lat i będą tego pilnować. A może właśnie o tę funkcję zwiększyć rolę TK ?
      Przecież parlamentarzystów to MY sami sobie wybraliśmy. Co 4 lata ponad pół tysiąca nowych ludzi !!! A w samorządach - dziesiątki tysięcy !!!!
      W teczce z Moskwy, Berlina czy Brukseli nie przyjechali.
      Wystarczyło mądrych Polaków wybrać. Ja tak za każdym razem wybierałem i wybieram. Lecz głupota i własny biznes rządzą się nieznanymi mi prawami.

      ---
      Jak się do tego na YouTube naoglądać wszystkich części "Zeitgeist", to tylko modlenie zostaje. Bo przecież te wszystkie spiski i afery to nie roboty czynią ale ludzie. I dzięki takim ludziom jak J. Assange,czy E. Snowden trochę się jednak dowiadujemy, jak brudny jest świat. Po tamtej - złej stronie - tez ludziom puszczają nerwy.

      ---
      Więc nie ma co się dziwić, że chcemy słyszeć dobre rzeczy o Polsce i Polakach. I dlatego płakaliśmy gdy Małysz, Dudek, Kubica, Lewandowski, Janowicz, Radwańska czy Kowalczyk wygrywali i dlatego też płaczemy jak nasi znowu w "nogę" przegrywają, bo reprezentowanie Polski jest dla nich mniej ważne niż oszczędzanie nóżek na mecze w niemieckiej lidze.

      Usuń
    4. Strasznie zgorzkniały Wojtku jesteś. Takie porozbiorowe "walczenie z każdą władzą" z Ciebie wychodzi.
      Podziękuj demokracji, może kulawej, ale zawsze demokracji, że możesz i na Niemców i Amerykanów swobodnie narzekać i na Ruskich też - bez żadnych konsekwencji. Tylko na Żydów jakbyś trochę się bał, a też można i na Eskimosów do woli.
      A tak, to byś (byśmy) zamiast po polsku to albo po rusku "w Nadwiślańskim Kraju" albo po niemiecku "w Kraju Warty i GG" "szprechali". Tego zdajesz się nie widzieć.
      ............................
      ONYCH się nie boję, ale mówienie źle o Onych jest w tym nadwiślańskim kraju karalne, jeśli tego nie wiesz i dzisiaj się urodziłeś to Ci o tym mówię, nie wspomnę o zanegowaniu Ich jedynej prawdy. Już tam paru w pierdlu siedzi co za dużo gadali. taka to kulawa światowa "demokracja".

      Oczywiście jestem strasznie zgorzkniały bo mówię jak jest, Jak zacznę mówić jak nie jest, to będę Happy Menem i takim wesołym człowiekiem. Kochajmy się bracia i łączmy się w radości :), jest super a będzie jeszcze lepiej, każdy rok przynosi jak mówił Mao umacnianie się naszego kraju i coraz więcej "demokracji".

      No co tam jeszcze ?... acha, dziękuję "demokracji" że sobie mogę ponarzekać na wszystkich i nawet na Eskimosów , zawsze przecież może być gorzej, a bez "demokracji" mógłby być zakaz lub kulka w łeb jak całkiem niedawno bywało.
      Rzeczywiście to wybitne zasługi tej "demokracji", można sobie pogadać.
      Dziękuję tez "wyzwolicielom" że bronili po przyjeździe tutaj naszych granic przez 50 lat przed złym imperialistycznym najeźdźcą co stonkę wypuszczał podstępnie na pola aby zniszczyć z takim trudem utrzymywane Pegeerowskie kołchozowe pola.
      Dziękuję również za to że mogłem się kształcić i gdzie mieszkać. Bo jak wszystkim wszem i wobec wiadomo za Zachodnią granicą to się nikt nie kształcił, same tam cymbały i analfabeci, nie wspomnę o tym że mieszkali w tym czasie w namiotach i nie mieli pracy. Za to wszystko bardzo i pokornie dziękuje
      Dziękuję też wschodnim sąsiadom, że pozwolili mi w moim kraju mówić po polsku i uczyć się języka rosyjskiego co bardzo mi pomogło w karierze zawodowej. Bo jak wszyscy wiemy na całym świecie mądrzy ludzie w świecie byznesu posługują się tym językiem. A i w końcu mogli mi zabronić mówić po polsku, a ONI w swej dobroci pozwolili.

      Dziękuję też, że nie przyszli tu z armią Pattona Amerykanie bo bym musiał mówić po Niemiecku ( a nie daj Boże była by tu druga Ameryka a jak wszyscy wiedzą "Tam gnębią murzynów"), i byłby tu kraj warty albo Generalna Gubernia.
      Dziękuje też wyzwolicielom że wywieźli z tych przebrzydłych Niemieckich ziem ( jakie dostaliśmy w zamian za wschodnie które wyzwoliciel sobie przygarnął ), wszystko co było przebrzydle Niemieckie, dobrze że to zrobili bo nie wiem czy mógłbym patrzeć na te przebrzydłe fabryki z tymi niemieckimi napisami , nie wspomnę o zelektryfikowanych liniach kolejowych które były szkodliwe bo jak wszyscy wiedzą parowozy na węgiel są eko. Mógłbym tak bez końca dziękować ale już mnie palce od klawiatury bolą dzięki urokom " demokracji".
      Z jednym się z Tobą Jusif zgodzę Głupota ludzka nie ma granic, to widać , słychać i czuć.

      P.s.
      Zapomniał bym, dziękuję też za to że miałem co do gęby po wojnie włożyć i wyzwoliciel w swej szczodrości pozostawił trochę na przeżycie z wysyłanych do niego kontyngentów. No i dziękuję że pozostawił trochę węgla aby się można było zimą ogrzać. Moi rodacy na Kołymie po zakończonej wojnie nie mieli tyle szczęścia i takich luksusów. Ale dość tych zgorzknień przecież teraz 'Killer" naszym przyjacielem jest to przeszłość w końcu opuścił nasz kraj tak dawno bo aż 23 lata temu, a jak mówią weseli i nie zgorzkniali ludzie patrzący ufnie jak Konsomocy w świetlaną przyszłość, co było a nie jest nie pisze się w rejestr.
      Mogę też podziękować Amis, że dali nas pod opiekę "braciom" sowietom.

      Usuń
    5. Smutno mi się zrobiło, bo widzę, że i Tobie nie jest wesoło. a z natury jestem optymistą i wesołym człekiem.
      Po Twoich wpisach chciałoby się zapytać, to jak Wojtku dalej żyć ? Nie ma nadziei ?
      Ja choć pamiętam te ww. historie i znam naszą historię, energię czerpię z wszystkiego co pozytywne wokół mnie. Z pięknej pogody za oknem, ze zdjęcia roślinki co wyrasta na betonowym lotnisku, czy zdjęcia pieska bez tylnych łapek, co też się nie poddaje tylko radośnie kuśtyka na widok opiekuna. Energii dodają mi dobre artykuły które czytam, pozytywne piosenki i filmy (przestałem lubić i oglądać horrory). Najwięcej energetyzują mnie - spotkania ze znajomymi i strony z dobrymi humorami. Świetna jest demotywatory.pl (poszukaj ruskich i angielskich odpowiedników).
      Ogólnie, nie jest aż tak źle i tego się trzeba uczepić. Bo "trzeba z żywymi naprzód iść" bo świat się specjalne dla nas nie zatrzyma czy tez nie zawróci.
      ---
      Robisz kapitalną sprawę pisząc ten blog. Dla siebie i dla nas. Pierwszą rzeczą jaką robię, to subskrybuję nowy post (mam wszystkie skasowane wpisy). Czyta cię wielu i w tym nie przestawaj. Dobry temat i kierunek. Ale pewnie blog o myślistwie czy jakiś historyczny, też by Ci fajnie wychodził.

      Na zakończenie humor o sklerozie starszych ludzi, opowiadań których tak lubisz słuchać.

      Spotkało się dwóch weteranów i jeden do drugiego mówi:
      - Wiesz, ja to już mam taką sklerozę, że nie pamiętam, czy byłem w pierwszym batalionie drugiego pułku, czy tez w drugim batalionie pierwszego pułku.
      A kolega na to:
      - To jeszcze nic. Ja to nie pamiętam czy dostałem kulkę miedzy łopatki, czy też łopatką między kulki.

      P.S. A babcia na to:
      - A ja nie pamiętam, czy za okupacji to wystrychnęłam Niemców na dudka, czy też Niemce wydudkali mnie na strychu. ;-))

      Usuń
  12. Ale w zasadzie po co się Adler Ciebie pytam, sam bez Twojej zgody przyjadę, a dla całego świata i opinii publicznej powiem , że się zgodziłeś w referendum. I wtedy przez następne 50 lat dzieci o tej prawdzie będą się w szkołach uczyły , nawet twoje wnuki. Mało tego, będą się uczyły o tym, że to nie Ja jestem winien tego iż za 50 lat Twój dom będzie w ruinie, wszystkiemu jest winien Twój sąsiad zza zachodniej miedzy i Ty, bo się nie umiesz rządzić . A jak będziesz coś mruczał to zawsze możesz dostać pstryczka w nos, boś rasista, nazista i ksenofob :). A jak pójdziesz mieszkać pod namiot to Ci tak zacytuję wiersz Asnyka :

    Trzeba z żywymi naprzód iść,
    Po życie sięgać nowe,
    A nie w uwiędłych laurów liść
    Z uporem stroić głowę

    Wy nie cofniecie życia fal!
    Nic skargi nie pomogą:
    Bezsilne gniewy, próżny żal!
    Świat pójdzie swoją drogą! "

    Bardzo dobre sugerowane rozwiązanie...... jesteśmy bezradni to się poddajmy, po co coś zmieniać, usiądźmy załóżmy ręce, świat i tak pójdzie swoją drogą.
    Nie uczmy się na błędach naszych Ojców bo to do bani.

    Jakoś w Grecji nie poszedł świat swoja drogą, a u nas sobie idzie. A raczej dryfuje jako najlepszy kraj w Europie. Bez bezrobocia, wysoko uprzemysłowiony, taka zielona tratwa. Raj na ziemi, tylko patrzeć jak tu do pracy zaczną się nam zjeżdżać Holendrzy Niemcy, Anglicy, Francuzi, Norwegowie. Właśnie przebierają nogami i się nie mogą doczekać aby tu przyjechać oraz pracować za 250 ojro na miesiąc, w porywach 450 ojro, do krainy która dzięki wysiłkom "ekipy" "kryzys" ominął . he he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wojtek ma zupełną rację.
      Ja akurat jestem z pokolenia oszukanych. Mówiono: studiujcie zarządzanie, marketing itd. Studiowałem no i co? Papierek dostałem którym się nawet nie podetrę bo za szorstki. Dobrze, że od najmłodszego się do roboty garnełęm i się nauczyłem i murować i spawać i dach załatać i auto naprawić i ogrzewanie w domu zrobić a od Ś.P mojego dziadka nauczyłem się upiec kawałek prawdziwego chleba. I jakoś sobie radzę.
      Popytajcie się ludzi, którzy na Dolny Śląsk zaraz po wojnie przyjechali. Ale najlepiej tych prostych. Usłyszycie, że w koło wszystko było, fabryki, praca, pola, bydło. A teraz co jest?? Powiedzą wam, że nic. Bezsensownie budowane Orliki nic dla nich nie znaczą, dla mnie zresztą też...

      Usuń
    2. No klamali, teraz tez klamia.
      Wziales wszystko w swoje rece i git, bo tak Cie nauczono.
      Czy teraz lepiej spieprzac z Polski?
      Troche odbiegacie od tematu. Zadajcie sobie pytanie, a jakby Niemcy wygraly? Rasa Panow bylaby tu i co dalej? To byloby lepiej przez 50 lat?
      Anglicy klamali, Ruskie tez i Niemcy tymbardziej. Nie mowiac o rzadzacych USA i o Polskim rzadzie, a takze o Kosciele - robia to samo, w imie mamony.
      I co to da, ze Wojtek tu pojeczy? Pokaze, ze jednak prawda moze byc inna? Wiekszosc ludzi, to owczy tlum, oni robia wszyscy tak samo jak wiekszosc, bo nie potrafia samodzielnie myslec.
      Inna kwestia jest to, ze "zwyciezca" robi to, na co ma ochote. Historii nie zmienisz, mozesz ja nieco odkryc.

      Usuń
    3. Adler, A po co spieprzać z Polski, niech Oni spieprzają, a najlepiej to pozamykać i niech odpracowują. tak była by rasa Panów tak jak straszenie czarnym ludem. I ja nie jęczę, to raz a dwa że to da , najpierw zacytuję " ze kropla drąży skałę". Więc nie kapuję, po co mówić że ma nie drążyć.
      Chyba tylko po to aby mieć dziadowski kraj. a niby dla czego nie zmienisz?. Ponieważ niby co ? Jak samochodu nie naprawisz to nie pojedziesz. Więc pytam, po co naprawiane są samochody. Nie lepiej usiąść koło niego i mówić w kółko że się go naprawić nie da. Jak się siedzi i jęczy że nic się nie da , to się nie da. A jak na razie wokół słyszę takie jęki. I kto tu jęczy ? :-) Robią robią i będą robić, bo się im na to pozwala i w kółko jęczy że nic się nie da, więc trzeba wobec tego wybaczyć i się pochylić wystawiając tyłek do kopa ( żeby tylko).

      Usuń
  13. Trochę off-topic, ale nie wiem gdzie to wpisać.

    66°33'9.76"S 99°50'20.90"E

    Jak podaje dzisiejszy ONET, w ww. współrzędnych na Antarktydzie odkryto dużą i interesującą dziurę do wnętrza Ziemi! Znajduje się w najmniej przyjaznym i wciąż nie do końca zbadanym miejscu na Ziemi. Może tego szukali Niemcy i Amerykanie ? Sprawdziłem - wygląda interesująco. Wraca teoria pustej Ziemi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 1989 roku już tyle razy prawica, lewica i centrum miały władzę i tyle afer narobili, że naprawdę nie trzeba nam agentów i zagranicznych spisków by się pogrążać zamiast rozwijać. Moje rozwiązanie - wzorem Trybunały Konstytucyjnego (TK) powołać Radę Mędrców - uznane autorytety z wizją, którzy wytyczą nasze cele na następne 10-25-50-100 lat i będą tego pilnować. A może właśnie o tę funkcję zwiększyć rolę TK ?
      Przecież parlamentarzystów to MY sami sobie wybraliśmy. Co 4 lata ponad pół tysiąca nowych ludzi !!! A w samorządach - dziesiątki tysięcy !!!!
      W teczce z Moskwy, Berlina czy Brukseli nie przyjechali.
      ............................................

      Tu odpowiem , nie było ani prawicy , ani lewicy, ani żadnego centrum i nie musieli w Teczce z Moskwy, Berlina czy Brukseli tu przyjeżdżać bo Oni już tu byli dawno zainstalowani. Proszę sobie prześledzić ten system po upadku Muru Berlińskiego, tam wyszły takie same kwiatki jak tutaj. Nie trzeba nam agentów zagranicznych bo to są "Agenci" nie z zagranicy.

      To rozwiązanie z Tymi autorytetami jest wprost genialne...choć jak tak sobie przypomnę był już taki Mędrzec Europy " Bolekiem" zwany.

      Wprawdzie był opłacany przez Onych. Ale myślę że to nie szkodzi i można by to znów wprowadzić w życie. Nawet nie potrzeba innego, ten Mędrzec Europy mógłby wrócić na swoje miejsce, jestem za a nawet przeciw.

      Można też jak mówisz przywrócić te stare Autorytety, w postaci Mazowieckiego, geniuszy gospodarczych Leszka Balcerka, Geremka ..kurna z tym jest kłopot , ten już zniknął.
      Ale jest wielu innych dobrze się trzymających. Jak mówił Pawlak , "po czorta nam nowy wróg jak ten Kargul już jest znany i na miejscu ".

      Tak sobie nawet myślę że rozwijając Twoją myśl jak już mamy te "wybitne nowe fachowe autorytety " wstawić to jest taki jeden i aby o nim nie zapomnieć....nieraz wprawdzie ma lekkie zachwiania bo cierpi na "Chorobę Filipińską" ale jak widać jest świetnym doradcą, też mógłby wrócić. A na dodatek perfekt mówi po rosyjsku i ma świetne kontakty z naszymi wschodnimi sąsiadami to by bardzo nam ułatwiło zbliżenie, które zachwiało tych dwóch bliźniaków co "zajumali księżyc".

      Można jeszcze by sięgnąć po Waldka P. on ma dalekosiężne wizje wprawdzie nie takie 100 letnie jak proponujesz, ale już za pomocą dalekosiężnego wybitnego planu podpisał z naszym wschodnim sąsiadem kontrakt na gaz , dalekosiężny bo na 25 bodajże lat, a miał taką wizję aby podpisać na 35 lat, nie rozumiem tylko po co te durne Polaki wtedy podniosły szum . Powinien od razu podpisać na pół wieku, taki wizjoner jest nam też bez wątpienia potrzebny. Mamy przecież też geniusza z nie polskim paszportem od "kreatywnych finansów" który dwoi się i troi , aby wykreować nam tutaj raj na ziemi.
      Wracają też szybciutko z RPA autorytety w postaci Kieżunów i innych znajomków Golden Sachsa , na nich też można zagłosować, w końcu fajnie mówią i są nie splamieni. A w zasadzie to najlepiej zabrać babci dowód i powybierać nowoczesnych różowych lub czaderskiego Pali Kota. Wtedy zamiast marudzącego od rzeczy smutasa Wojtasa będziecie mieli nieustającą zabawę.

      A może zamiast autorytetów i partyjniaków wybrać jakiegoś uczciwego Polskiego patriotę?, a nie przebierańca.

      Usuń
    2. I tym sposobem wyciąłeś wszystkie autorytety.
      A ten to Bolek, ten Żyd, ten pijak a tamten to ma rude włosy, bądź rozwiódł się z żoną lub ma okulary, albo tego nie lubię, tylko nie wiem jeszcze za co (Żyd, Niemiec, Rusek, agent, pijak, złodziej, nieuk, nie_katolik - niepotrzebne skreślić). Jeszcze zabrakło, że JPII kumplował się w dzieciństwie z Żydami i później też.

      Wznieś się ponad to, nie bądź jak wrona co siada na drzewie przed burzą tylko przebij się ponad chmury burzowe jak orzeł i patrz na burzę z góry.
      O jakiej instalacji mówisz, skoro tysiące ludzi sami wybraliśmy. Byłeś u siebie na Słodowej 32 lub Poczdamskiej 1 ? To nie są polskie biura poselskie ?
      ----
      Popatrz na życiorysy prezydentów USA czy innych ważnych ludzi. Zwykle mieli coś za uszami, a sztuką jest by nie patrzeć na drobnicę, tylko to co chciał dobrego, wielkiego zrobić i co też uczynił lub osiągnął. To sztuka wybaczania, inaczej się zamęczysz kręcąc się wokół komina.
      ----
      A jak tego prawdziwego patriotę chcesz znaleźć ? Sprawdzisz czy nieobrzezany ?

      Wiele zostało rzeczy źle zrobionych w naszej historii, wiele razy nas dymano i sami nadstawialiśmy d. by nam to czyniono, Ale historii nie zmienimy i nie zapomnimy, a żyć z nią musimy. I to żyć i pięknie i godnie.
      Już za rok pierwsze wybory, tym razem wybierzmy dobrze.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witek spokojnie, to standard. I dla tego jest jak jest. A zapowiada się jeszcze lepiej . Takich jest na pęczki.
    Nie widzisz, mamy wybaczyć i znów nadstawić d.... to nic że nas dymają , wznieśmy się ponad to i wybierzmy "autorytety" :).
    Takie "przeciw" to nie jest cool, musisz być multikulturowy, wybaczający i cicho siedzący w gwiazdy spoglądający. Ty to widzisz :D. ??

    Toż to ta sama zgrana melodia od lat :-). Przebij się ponad chmury burzowe i patrz na burzę z góry :-). Niezły hicior ;). Nieraz się zastanawiam czy taki sam to wymyśla, czy mają szablony jakieś ?

    Witek tamci są cacy, o co ci chodzi??, że tamten rudy, inny w okularach, a inny obrzezany ???. he he

    To ty Witek jesteś do bani ;-), nie sprawdzaj czy obrzezany , wybierz obrzezanego :-), będziesz żył pięknie i godnie. Wznieś się w chmury i idź fotografować słoneczko albo pieska bez nóżek, albo skrzypka na dachu , on tak pięknie rzewnie gra :-). To takie optymistyczne :). Świetne :-).
    Aż mi się humor poprawił.
    I nie klnij , wykropkuj bo będę zgodnie z zasadą wywalał , a przecież tylko o to chodzi :) . I w ogóle to spoko nie wychylaj się, bo inaczej się zmęczysz biegając wokół komina :). Dobre rady, idź na grzybki, popatrz w słoneczko, porób fotki. A Oni zrobią spokojnie swoje, na tym to polega.

    Jusif nie wysilaj się, socjotechniczne teksty na mnie nie działają :).
    Podoba mi się też ten Arabski kamuflaż, że też wam się chce tak wchodzić wciąż w cudzą skórę, a to Polaka, a to Rosjanina, ale Araba ?, dobry trick.
    Podoba mi się też Twoje motto " Myślą i młotem" bardzo podobne do "sierpem i młotem " :), wiem wiem, to tylko zbieg okoliczności :-).
    Ty Jusif też robisz kapitalną robotę pisząc tutaj , zapewne jak by Ci u steru to poczytali to by byli w siódmym niebie :). Czyta Cię tu wielu więc nie przestawaj bo jak powiedział kiedyś ktoś mądry, jak się wiele razy coś w kółko powtarza to zawsze gdzieś to komuś utkwi, a na końcu stanie się to prawdą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Potrzebne było by jeszcze wyjaśnienie co do tych tysięcy których wybrano. Owszem wybrano, Tysiące na dole i Setki stających ponad tymi tysiącami. Tylko jak się nie widzi Wilka przebranego za Owcę, to się go wpuszcza do zagrody. a zrobiono wiele i zrobi się jeszcze dużo aby nikt Wilka nie zobaczył.
    To są właśnie kwestie manipulacji od których zaczął się temat. Proste banalne manipulacje, czy to propagandowe, czy to na poziomie samego systemu głosowania na parte a nie na ludzi, których nie można potem odwołać .

    Kolesie ich nie usuną tylko ewentualnie przesuną. To stary system z dawnych lat zaszczepiony tu po wojnie. Jak się ktoś skompromitował i mleko się rozlało to kogoś się rzuciło gawiedzi niby na pożarcie , i się go usuwało na moment w cień, a potem na ambasadora do ciepłego kraju. Jak już wszyscy sobie w te słoneczko popatrzyli, obfotografowali pieski, a potem wznieśli się na wyżyny altruizmu oraz zapomnieli i wybaczyli zgodnie z kościelną tradycją to uszatek po cichu wracał i dalej robił swoje. Nikt od powstania tego kraju nie poniósł żadnych konsekwencji z tytułu swojej dywersji. W końcu po to była Mazowieckiego Gruba Kreska . Cóż z tego, że na dole są może i wybierane jakieś wartościowe jednostki jeśli i one ulegają z czasem degradacji pod wpływem tego systemu jaki funkcjonuje od czasów powojennych. Oczywiście system był wielokrotnie modyfikowany, gdyż wiadomo że trzeba go było przystosować do zmieniających się warunków, lecz co do zasady i idei to pozostał nie zmieniony.

    I teraz zadajmy sobie pytanie , kto ten system wdrażał w tym kraju ?. na to pytanie już po części jest tu odpowiedź w komentarzu ( ten co ukrywał się po strychach i piwnicach, a potem wskoczył w mundur WP). A jak chciano zrobić porządek to "Bolek" Mędrzec Europy zrobił okrągły stół, potem drugi raz Olszewski spróbował to "Bolek" zrobił znów Nocną Zmianę, a potem to już szło z górki. Po to teraz się mówi o wybaczaniu zapominaniu i tego typu wstawkach, bo z każdym zakrętem na wirażu historii mamy zapomnieć. Więc teksty o Katyniu są nie na rękę, bo mówią PAMIĘTAJCIE. A jak będą pamiętać o Katyniu, to przypadkiem mogą zacząć pamiętać i mówić o krzywdach jakie wyrządzono temu narodowi w międzyczasie, a w końcu Ci co je wyrządzili jeszcze sobie spokojnie żyją, wiec jest to im nie na rękę. Kto z Was chciałby iść do pierdla ?, kto chciałby odpowiedzieć karnie i stracić ukradziony państwu czyli nam wszystkim majątek ?

    ONI są mądrzejsi bo mówią NIE ZAPOMNIMY, płaćcie do śmierci. Inna sprawa że oczywiście też robią na tym geszeft, wymyślając i kłamiąc ale to już inna bajka. My nie musimy kłamać, wystarczy że nie zapomnimy i doprowadzimy właśnie do wyczyszczenia gangreny do kości, do czego dojdzie prędzej czy później. Lepiej więc prędzej niż później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , przypominam sobie tą dawną sprawę. Wtedy o ile pamiętam IPN wystąpił o zwrot tych dokumentów i dostali w odpowiedzi gest Kozakiewicza, tłumaczono się że te dokumenty gdzieś poszły dalej i takie tam . A tu jak zwykle stara śpiewka skrzypka na dachu , nie dosyć ze mieszka w naszym kraju to jeszcze go opluwa . Trafiłem przy okazji wchodząc na link jaki podałeś:
      http://www.wprost.pl/ar/411393/Wiecej-Zydow-zginelo-zrak-Polakow-niz-zostalo-przez-nich-uratowanych/:

      Usuń
  17. OKI, " robisz kapitalną sprawę pisząc ten blog. Dla siebie i dla nas. Czyta cię wielu i w tym nie przestawaj " :-) hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Jusif, to, jak pisałem już kiedyś, moje drugie imię (Józef). W czasie wycieczek na Bliski Wschód w sklepach można było fajne zniżki wytargować jak się przedstawiało, że jestem z Polski a mam na imię Jusif.
    2. "Mente et Malleo" jest ze 200 lat STARSZE od "sierpa i młota", więc nie przeinaczaj historii pod swoje "argumenty".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo chytre co piszesz, wiadomo nie Józef a Jusif i wice wersa , jak się tak chytrze zrobi to zawsze coś się zyska. Tu u nas sporo takich co też tak mówią. Że są z Polski i że nie nazywają się Stolcman, Szechter, i wielu innych alias Bagsików czy Gąsiorowskich. Chytrze zrobili i też dostali od nas zniżki, a raczej zwyżki :-). No ale jak jak już sam stwierdziłeś, nie da się nigdy wcześniej sprawdzić kim są, no chyba że popatrzeć czy obrzezani :-). Ten "profesor" z tego linku z Wprost co zapodał tą stronę A. Czyżewski , też mówi że nazywa się Żbikowski :) ,"wybitny historyczny autorytet" , tak się będzie nazywał do tego czasu, aż nie pojedzie do pewnego państwa położonego nad Morzem Śródziemnym.

      Usuń
    2. Obrzydliwie niskie i płaskie są Twoje insynuacje. Nie jestem Żydem, jestem Polakiem i zawsze byłem. Choć pochodzę z rodziny robotniczej, to rodzice wcześniej należeli do warstwy chłopów i ich rodzice, ze 3 pokolenia wstecz, też. Więcej się nie zachowało.
      W dowodzie mam Józef i zawsze miałem.
      Od zawsze katolik, dlatego tak prosto wybaczam.

      ---
      Osobiście nie mam nic przeciwko Żydom, Niemcom, Rosjanom, Eskimosom.
      Ważne by Żyd mówił , ze jest Żydem a nie Polakiem, podobnie jak Niemiec, Rosjanin i Eskimos.
      Popatrz jaki trafny cytat, jest kilometr wyżej, Żyda Słonimskiego.

      Usuń
  19. ONI

    "Czas podjąć walkę o prawdziwą, wielką duchem Polskę. Inne państwo w tej części Europy, zważywszy na potencję sąsiadów ze Wschodu i Zachodu, istnieć nie może. Albo Polska będzie wielka, albo przestanie istnieć. Nie stać nas nawet na średniość. To będzie zadanie dla Waszego pokolenia. Jesteście je winni również cieniom tych, którzy zginęli w nierównej walce w pierwszych latach po zakończeniu II wojny światowej." Śp. Dariusz Ratajczak, polski historyk z Opola.

    "Nasza rasa jest Rasą Panów. Jesteśmy świętymi bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras tak, jak one od insektów. Faktycznie, porównując do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzęta, bydło w najlepszym wypadku. Inne rasy są uważane za ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest sprawowanie władzy nad niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone przez naszego przywódcę za pomocą żelaznej pięści. Masy będą lizać nasze stopy i służyć nam jako nasi niewolnicy." - Menachem Begin, premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla

    “Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.” Antoni Słonimski, poeta żydowski

    "Instrumentem żydowskiej dominacji w świecie są pieniądze i prasa, a komunizm jest narzędziem międzynarodowego kapitalizmu żydowskiego, wykorzystywanego do pokonania, a w następstwie rządzenia innymi narodami" Onesimo Redondo (hiszpański reformator i polityk XX w. zabity z rąk komunistów - w zamachu)

    "Szukać u Żyda poczucia prawa i uczciwości znaczy to samo, co szukać dziewictwa u starej... nierządnicy" Talmud: Manawi al.- Maulid

    http://detektywprawdy.blogspot.de/2013/09/syjonistyczna-linia-bekitnej-krwi.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tylko sprawka Onych, to też sprawka zdrady, nie zapominaj .
      Bez zdrady nie było by takiej możliwości.

      Usuń
  20. Wzorem z Harrego Pottera deklaruję, że nie zacytuję więcej i nie podam linku, do portalu, którego nazwy na "W' nie wolno tu wymawiać ( choć wszyscy go czytają). ;-)))

    ---
    Czy po wojnie mieliśmy lepszy rząd niż T. Mazowieckiego ? Zastanów się chwilę i odpowiedz.
    Cytat z expose T.M. "Przeszłość odkreślamy grubą linią. Odpowiadać będziemy jedynie za to, co uczyniliśmy, by wydobyć Polskę z obecnego stanu załamania".
    I drugi cytat z wywiadu z T. Torańską
    "Na wiosnę 1990 r. pojawiło się określenie grubej kreski, choć ja mówiłem o linii, ale to szczegół, nieważny. Gorzej, że przeinaczono jej sens i posłużono się nią w zniekształconej postaci i interpretacji do wywołania tzw. wojny na górze."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jusif , a ja jestem Murzynem, bo jak się mnie reporterka Kobułowska pytała, to jej tak powiedziałem. A potem to w prasie napisali. :-)

      Cytat z "ekspose" Tuska też sobie poczytaj, o Zielonej Irlandii, i powracających szybkim kłusem milionach wydanych na poniewierkę emigrantów. Można tam w takim "ekspose" poczytać też o zniesieniu podatków, opłat za TV i różnych innych kocopołach :-).

      A może cytat z "ekspose" "Bolka-motorówki" o Drugiej Japonii i puszczaniu w skarpetach poprzednich złodziei ??. Wróć sobie do wcześniejszych obrad PZPR z przed 40 lat , do wszystkich ich narad i plenarnych "ekspose". Jusif komu Ty tu ten kit żenisz ? :-). Czy Ty myślisz że to co tu piszesz czytają nierozgarnięte jełopy ??, które nic nie wiedzą i samodzielnie nie myślą i będziesz ich karmił w nieskończoność różową propagandą ??

      Usuń
    2. Jusif, przyznaj się ile za te kocopoły bierzesz ?, masz płacone od linijki czy od posta ?.........no bo aż tak głupi to ty chyba nie jesteś ?! , a może jednak ?.

      Usuń
    3. Chciałoby się strzelca Dolasa, na moście, zacytować. Jeden woła "Palce ! " a drugi słyszy "Panzer ! ". T. Mazowiecki mówił o grubej linii, a dorobiono mu "grubą kreskę".
      ---
      To jak się wyrażasz (żółwik, Bolek-motorówka itp.) o naszych, polskich, prezydentach lub premierach to też jest forma nauki patriotyzmu dla młodych. Zła to nauka. Pewnie i w śladem PiSu wziąłbyś w obronę łebka co wymyślił grę ze strzelaniem do polskiego prezydenta (Komorowskiego) lub obrzucaniem go fekaliami. Tu bardziej bym widział działalność "onych" by polskie władze i autorytety obsmarowywać, byśmy w nikogo nie wierzyli, nikomu nie ufali.
      Ech szkoda czasu. Wróćmy do Riese.

      Usuń
    4. Wojtek, jeszcze jeden taki a zaczne chyba wierzyć w te " krasnoludy " o których kiedys pisałeś :) hehe

      Usuń
    5. A jak tego tekstu: " To jak się wyrażasz (żółwik, Bolek-motorówka itp.) o naszych, polskich, prezydentach lub premierach to też jest forma nauki patriotyzmu dla młodych. Zła to nauka. Pewnie i w śladem PiSu wziąłbyś w obronę łebka co wymyślił grę ze strzelaniem do polskiego prezydenta (Komorowskiego) lub obrzucaniem go fekaliami. Tu bardziej bym widział działalność "onych" by polskie władze i autorytety obsmarowywać, byśmy w nikogo nie wierzyli, nikomu nie ufali " , nie oprawisz w złotą czcionkę i nie wrzucisz tuż pod aktywne zdjęcie to.....przestane się z Tobą kolegować ! ;) hehe

      Usuń
    6. Jusif, Tak, Mazowiecki mówił , i jest to dla Ciebie wykładnik.
      Co " Żólwik" klapiak powiedział ?. Czy to Gruba Linia, czy to Gruba Kreska.
      To jest bardzo istotne w temacie :-). Oj te niedobre Polaki, dorobili mu Grubą Kreskę :-) , a on biedaczysko mówił o Grubej Lini. :), taki autorytet. Patrz pan jakie to z nas głupole nie zauważyliśmy różnicy, Bardzo nam z tego powodu przykro, wobec czego nadstawimy się znów panu skrzywdzonemu. no bo przecież Oni nikogo nigdy nie skrzywdzili. Tylko nie wiadomo z jakiego powodu prawie cały świat się na tych biednych tułaczy zawziął.

      Tak To są Twoi "prezydenci" bo na pewno nie moi. Możesz ich bronić do upadłego i nawet się z nimi po kądzieli zidentyfikować.
      A co robili i zrobili to każdy zdrowo myślący widzi. Widocznie tak dużo dobrego któryś z nich zrobił, że ktoś go fekaliami obrzuca , czy jak ?. Na szacunek to trzeba sobie zasłużyć.

      A ten łepek co strzelankę wymyślił to Pisowiec ( członek partii bo nie znam tematu), że poszedł śladem Pisu ? . Bo aby pójść śladem to najpierw Pis musiałby zapodać strzelankę w necie. A może ta strzelanka to nie ślad pisu tylko zwolennika PO , bo to jeśli mnie pamięć nie zawodzi jakiś ich zwolennik do kogoś w realu strzelał i gardła podrzynał ?

      I nie nikomu nie wierzyli. Tyko zawierzyli uczciwym Polskim patriotom.

      A grę następnych oszołomionych Pisowskich niby opozycyjnych partyjniaków zostaw sobie na deser i nie idź ich śladem, bo Cię purpuraci wymanewrują :).

      Tak tak Jusif, ....ONI to jesteśmy my, to Ci którzy się sprzeciwiają dywersantom i złodziejom , a Władzia to nie ONI tylko rdzenni "polacy". Tak to właśnie od wieków obracacie kota ogonem :).
      A Jusif to nie Jusif, tylko "polski" Józek :-), chytrze robiący na bazarze Arabów w bambuko.

      Usuń
    7. Witek
      a to nie Ty chciałeś jeszcze nie tak dawno iść na wschód z rozwojem? (nie koniecznie osobistym)

      Usuń
    8. Dorota, w stronę słońca chciał polecieć Adler , he he :)

      Usuń
    9. Dorota, a co ja Ci tu będę pisał....

      Usuń
  21. Ten co wie, wystarczą mu dwa zdania, a ten co nie wie,
    można mu gadać przez tydzień i tak nic nie zrozumie- wiem po sobie.
    Aż ciśnie się samo pod paluszki "szkoda czasu i atłasu panowie".
    Ale jeśli akurat tak lubicie się bawić, to spoko :)

    Odnoszę wrażenie, ze Jusif z innego źródła czerpie informacje.

    Nie zapominajcie mądrości ludowej, chociażby takiej :
    "zapomniał wół jak cielęciem był ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to to, Masz Dorota 100% rację. Lecz nie nazwał bym tego co tu jest zabawą. To jest bardzo groźne dla nas zjawisko. Widzisz najlepsze przysłowie chyba by było " mądrej głowie raz po słowie".

      Ale po to jest tu pisane więcej jak jedno słowo, gdyż nie każdy szczególnie młody człowiek potrafi dokonać właściwego i korzystnego dla siebie i innych otaczających go wokół wyboru. A kartka wyborcza lub inne działania to wybór, wybór wpływający nie tylko na niego jako jednostkę lecz i na życie jego dzieci i innych żyjących tutaj. To jest odpowiedzialność. Osobiście rozmawiałem z młodszymi przed wyborami z ciekawości pytałem , na kogo idziesz głosować?. A , zagłosuję na Pali Kota , pytam dla czego ?.....a bo to taki jajcarz a nie smutas jak reszta. To Przerażające.

      I to nie byli ludzie po podstawówce, to studenci. Więc uważam że warto napisać więcej jak jedno słowo. Ja nie piszę do Jusifa czy jak mu tam jest w rzeczywistości.

      Piszę to, aby uświadomić tym którzy się nad tym może nie zastanawiali, że istnieją manipulatorzy. Tak jak już Witek zauważył, nie zakładam tego że mam do czynienia z człowiekiem " o innym stanie umysłu", a nawet gdybym się pomylił, to będzie następna alternatywa , o której Witek też już wspomniał ( celowe działanie).

      Co by to nie było jest to bardzo groźne, gdyż człowiek ten dostanie kartkę wyborczą. I tu już widzimy co się stanie. Będziemy mieli następną powtórkę z rozrywki.

      Usuń
    2. Wojtek , nie bądź obłudnikiem.
      Piszesz o złych wyborach. Proszę bardzo. Piszesz, że to nie są Twoi prezydenci, proszę bardzo, popatrzmy kim by byli ci Twoi prezydenci
      1. Tymiński – Wałęsa. Wygrał Wałęsa. Tymińskiego chciałeś na prezydenta ?
      2. Wałęsa – Kwaśniewski. Wygrywa Kwaśniewski. Wałęsę chciałeś na prezydenta ?
      3. Kwaśniewski – L. Kaczyński. Wygrywa Kaczyński. Kwaśniewskiego chciałeś ?
      4. J. Kaczyński – Komorowski. Wygrywa Komorowski. J. Kaczyńskiego chciałeś ?

      ---
      Parę danych o mnie.
      1. Od 1,5 roku nie pracuję, ale mam stałe źródło skromnego dochodu plus prace dorywcze plus praca w wolontariacie. Da się żyć, ale rozglądam się niespiesznie za jakimś pół-etatu.
      2. Na początku roku ubiegałem się o stanowisko inżyniera w duuużej firmie elektronicznej. Wymagane były, to zrobiłem, badania i psychiatryczne i psychologiczne. OBA wyszły OK. Jestem NORMALNY i mam to na papierze, hi hi hi.
      3. Dementuję też, ze byłem lub jestem pracownikiem służb. Nie byłem i nie jestem, ale od ZAWSZE uważałem, że gdyby mi zaproponowano, to bym się zgodził. Przecież to są legalne , POLSKIE (a nie rosyjskie, niemieckie czy eskimoskie) instytucje. Przed ich siedzibą jest czerwona tabliczka z POLSKIM orłem w koronie. Troszkę rozumiem Wołoszańskiego.
      4. Od czasów studiów uważałem, że KAŻDY kto wyjeżdża za granicę powinien coś z tej zagranicy przywieźć dla kraju. By Polska się mogła rozwijać szybciej i piękniej. Niestety przywiozłem tylko pamiątki z arabskich bazarów. Ale po Europie też odrobinę pojeździłem, jak zniesiono granice.
      Następna wycieczka – Medjugorje w BiH, w maju przyszłego roku.

      Usuń
    3. Ups. skleroza.
      Ad 3. Tusk L.Kaczyński. Wygrywa L. Kaczyński. A więc o Tuska Ci chodziło ?

      Usuń
    4. Uniwersytety stworzono po to, aby wychować sobie tam kadrę, więc akurat to mnie nie dziwi, że studenci ( stu-denci= denci na stu ? ) mają takie a nie inne postrzeganie świata.
      Tam to dopiero doktrynacja światopoglądowa i formowanie splotów neuronowych odchodzi...kościół powszechny przy nich zdaje się kuca ;)

      Rób swoje i po swojemu, w końcu jesteś u siebie, choć na obcej platformie. Należy edukować na wszelkie dostępne sposoby.
      Twój sposób jest jak dla mnie cacy, serio, ale obawiam się, że do tych co nie wiedzą, jednak nie dotrze nic..obym się myliła.

      "Będziemy mieli następną powtórkę z rozrywki."
      Nie powinna się zdarzyć, chyba że sfałszują wybory-tak przebąkują bardziej zorientowani w polityce.

      Usuń
  22. Witek sam widzisz he he :), a nie mówiłem że :krasnoludy istnieją :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. No dobra, wasza to, nie moja krasnoludkowa czapeczka :)

    Ostatnio przesłuchuję to co ma do powiedzenia W.Gadowski.
    Ciekawy materiał, także dla tych co już wiedzą.

    W czyim interesie działają polskie służby specjalne ?
    http://www.youtube.com/watch?v=DB9pQ4_iU2k&list=WLSyUVNdHVn6eCLVMpdOZI2mqiwEPzbJWq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorota, kumata z Ciebie kobitka. dobry link zapodałaś , Teraz jak ktoś oglądnie sobie to co tam mówią, to się dowie o czym pisałem wcześniej w związku z gazem i tym kontaktem "pana waldka co się niczego nie boi bo podobno cała Polska za nim stoi".

      http://www.youtube.com/watch?v=DB9pQ4_iU2k&list=WLSyUVNdHVn6eCLVMpdOZI2mqiwEPzbJWq

      Jak się zastanowią po oglądnięciu i wyciągnięciu wniosków, to może też wrócą do tego co pisze im tu Jusif o autorytetach, "prezydentach" i planach "autorytetów" na 100 lat i jak to podobno powinno się im oddać pełnię władzy.

      I niech się też, za bardzo nie identyfikują z "Gazetą Polską" i kimkolwiek. Bo różne środowiska mają różne swoje interesy. Czujnym trza być bo myślenie i czujność to podstawa.

      Usuń
  24. A może Ty Wojtku masz pochodzenie żydowskie i tak wierzgasz ? Nigdy nie pisałeś, że nie masz, ani nie twierdziłeś, że jesteś Polakiem. Podobno właśnie Żydzi mają taką metodę, że sami krytykują Żydów i testują kto jest anty-semitą a kto nie. Walczysz z jakąś swoją przeszłością ?

    ----
    Piszesz mi: „Możesz ich bronić do upadłego i nawet się z nimi po kądzieli zidentyfikować.”
    I Wałęsa i Komorowski są Polakami, a jako Polak identyfikuję się z nimi i „po mieczu” i „po kadzieli”.

    OdpowiedzUsuń
  25. >>> Tak To są Twoi "prezydenci" bo na pewno nie moi. <<< Jak możesz tak pisać ! ! ! !

    O ile dobrze pamiętam, to za wyjątkiem Radomia, J. Kaczyński przegrał we WSZYSTKICH większych miastach w Polsce. A w miastach wiadomo – światła inteligencja mieszka.
    A Ty im plujesz w twarz, sugerując, że nie są Polakami i plujesz w twarz tym wszystkim światłym Polakom którzy żeśmy ich wybrali (mniejszości w postaci Żydów, Niemców, Rosjan by zabrakło by ich wybrać)
    Wiecie Wojtku i Witku, jest mi smutno, że tylko Wy dwaj uważacie się za prawdziwych i oświeconych Polaków, odbierając to prawo MILIONOM Polaków. W Polsce działa 450 uczelni publicznych i niepublicznych, na których kształci się 2 000 000 osób. Na uczelniach pracuje 100 000 pracowników naukowych. Popatrzcie ile my, Polacy, mamy mądrych i świadomych Polaków w kraju.
    Studenci, pracownicy naukowi, profesorowie, nauczyciele, naukowcy, historycy, artyści, aktorzy, kabareciarze, malarze, poeci, pisarze, historycy, dziennikarze, samorządowcy, żołnierze, policjanci, księża, lekarze, inżynierowie, biznesmeni i zwykli robotnicy i chłopi też. Ci wszyscy wybrali WIĘKSZOŚCIĄ (bo mamy demokrację) i Wałęsę i Komorowskiego i Kwaśniewskiego i Kaczyńskiego. Można się z ich poglądami zgadzać lub nie, lubić ich lub nie, ale to są Polscy prezydenci, przez Polaków WIĘKSZOŚCIĄ wybrani i jeśli się z tym nie zgadzasz toś po prostu głupi. Nie ma innego wyjaśnienia.
    ---
    Wiedza którą posiadasz Wojtku, nie jest wiedzą tajemną, wybraną dla paru osób. Ty ją swobodnie z polskich książek, gazet, mass mediów i Internetu zdobyłeś i to w Polsce, więc jest ogólno-dostępna.
    Chcesz by twoją drogę, kontynuowało kolejne pokolenie ? By młodzi szli w Twoje konspiracyjne, porozbiorowe myślenie walki z każdą, jak znowu ironicznie piszesz „Władzią” ?
    Tego chcesz uczyć młodych ? Tą drogą mają iść ? Z takim myśleniem to NIGDY nie będziemy nowoczesnym, niezależnym państwem na miarę XXI wieku. Ty tkwisz w wieku XIX !!!
    No tak, zapomniałem, bo ty jesteś XIX-wieczny Milijon !!!!
    „ Ja i ojczyzna to jedno,
    Nazywam się Milijon – bo za milijony Kocham i cierpię katusze”

    A reszta Polaków to głąby, nieuki i ofiary systemu. Stado owiec. Ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie populizuj o pluciu i innych dyrdymałach, gdyż już napisałem że te wszystkie dyrdymały socjotechniczne zastosowane w tekstach powyżej na nas nie działają. Nie potrzebny Twój trud :).

      Przerabiałem już Cyrankiewiczów i ich mowy, różnych Bolków, Sczanuków czy jak im tam, Kalksteinów czy jak im tam , i różnych uszatków fajczarzy, tak że spoko Jusif czy jak Ci tam :). Dobra rada zmień sobie miejsce pobytu, myślę że trafiłeś pod zły adres.

      Usuń
    2. Jasne wszyscy światli , autorytety i picu picu mój obrzezany dziedzicu.

      Zadam tylko jedno pytanie. Czy ten kraj w związku z tym co napisano powyżej ma swój przemysł, czy ten kraj ma dobre sądownictwo, czy ten kraj ma dobrą służbę zdrowia ? , można tak w odpowiedzi na ten populistyczny zredagowany tekst, w którym Jusif " stanął w obronie" tych milionów których teraz obraziłem he he .

      Niezła socjotechniczna zagrywka , lubię takie. Fajnie napisane Ja Jusif obrońca całej polski i polaków piszę Ci w imieniu milionów obrażonych, że " Bolek motorówka" to jest mój i Wasz autorytet.:).

      Kurna gdzieś już podobne teksty słyszałem ....niech pomyślę ....a tak to było dawno i z lamusa wyciągnięte ...to teksty o zaplutych karłach reakcji, o mącicielach chcących obalać w wyborach Trzy razy TAK, słuszną działająca w imieniu milionów światłych komunistów władzę.
      To o kułakach, wrogach ludu , ciemnogrodzie i takie tam pomysły, w następnym poście dam skany :-), aby każdy mógł sobie to poczytać. Jotka w jotkę przepisane z tych dawnych manifestów :-).
      Mógłbyś się lepiej postarać, i chociaż to przeredagować, jakoś aby to się tak w oczy nie rzucał ten szablon, młodsi wprawdzie tego nie znają, ale ja znam bo już to wielokrotnie słyszałem na własne uszy :).

      Usuń
  26. Do czasu powrotu do meritum tego bloga obiecuję milczeć.
    Ja z drugiego imienia Józef, a w necie "Jusif", nieobrzezany Polak-katolik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie interesuje mnie kim jesteś, możesz jak dla mnie być Marsjaninem.
      .

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. O karwa...? ;)
    Na szczescie ja nie mam idoli, autorytetow, procz rodzicow.
    Moge byc Polakiem, Niemcem, Ruskim, Ukraincem, kimkolwiek.
    Wazne, ze w tym systemie umiem zyc i radzic sobie. System to panstwo.
    Narod to Ojczyzna.
    Niepotrzebne sa wasze wywody, gdyz kazdy bedzie mial swoja racje i swoje spostrzezenie i troche swojej prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebne, Adler, potrzebne. A tak z ciekawości, jak tam podobał Ci się ten pomysł z moją sprzedażą drzwi od garażu ?, zacznij lepiej je już czyścić , będę miał większe sianko :-). tu nie chodzi o racje choć zapewne ktoś zawsze ma swoje, a te zależne są od jego osobistych interesów.
      Chodzi o pokazanie manipulacji, i stanu Polski jaki z tych manipulacji wynika.

      Usuń
    2. Wojtus, ale to zly przyklad, bo nie mamy zadnej wojny miedzy nami. Nie jestes zwyciezca i nie mozesz roscic sobie praw do pomocy w wyzwoleniu mnie spod okupacji sasiedzkiej, a tym samym dzieki tej czy innej pomocy roscic sobie praw do żądania ode mnie rekompensaty za pomoc. :)

      Usuń
    3. Ale zawsze mogę wymyślić, że jak ostatnio byłem u Ciebie na kawie, to mi portfel zajumałeś :D, a co mi tam, ważne abym odniósł osobiste korzyści :-), a i widziałem że ten sąsiad z prawej strony też nie był zadowolony jak kosiarką warkoczesz. No i masz za dużego tego czarnego samochoda co zastawia drogę. Ja mogę wszystko wymyślić aby tylko zarobić :).

      Mogę nawet powiedzieć że jak mnie tą kawą ugościłeś to źle, bo powinieneś mnie ugościć tortem i dla tego jesteś mój najgorszy wróg. A jak będziesz protestował to Cię nazwę antysemitą i faszystą. I wtedy to dopiero Ci gól skoczy :-) he he.

      Usuń
  29. Jusif napisał :

    Wojtek , nie bądź obłudnikiem.
    Piszesz o złych wyborach. Proszę bardzo. Piszesz, że to nie są Twoi prezydenci, proszę bardzo, popatrzmy kim by byli ci Twoi prezydenci
    1. Tymiński – Wałęsa. Wygrał Wałęsa. Tymińskiego chciałeś na prezydenta ?
    2. Wałęsa – Kwaśniewski. Wygrywa Kwaśniewski. Wałęsę chciałeś na prezydenta ?
    3. Kwaśniewski – L. Kaczyński. Wygrywa Kaczyński. Kwaśniewskiego chciałeś ?
    4. J. Kaczyński – Komorowski. Wygrywa Komorowski. J. Kaczyńskiego chciałeś ?
    ..................................

    I tu znów widać obracanie " kota ogonem" . jak się poczyta komentarze to w każdym piszę, że " Bolki-Motorówki" , stolcmany, Brazylijskie wynalazki które wylądowały na spadochronie typu Tymiński, " hrabiowie z zajumanym rodowym sygnetem" czy jakieś kalksteiny to nie są moi prezydenci.

    A ten dalej jak nakręcona kataryna pisze że to są Moi prezydenci i że ja takich chciałem, ale jak sprytnie to pisze, w formie pytania, jaka przebiegłość :), .

    A poniżej i powyżej pisze mi, że to jego autorytety i Jego prezydenci nawet po szabli i po kądzieli. Tak Jusif ja wiem że byś wstąpił do bezpieki, absolutnie w to nie wątpię. Nasze szczęście że to już trochę nie te czasy bo zapewne niektórzy paznokci by się pozbyli. Tamci co te paznokcie kiedyś ściągali też mieli orzełki przed gmachami i orzełki na czapkach.
    Ja też mogę sobie nad drzwiami zawiesić godło Mozambiku, a na głowę założyć pióropusz z piór, czy wtedy będę Afrykańskim Murzynem ?. a może nim zostanę jak będę grał na bębenku i wciąż śpiewał .....jestem murzynem, jestem murzynem ?.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dorota, ale fajnie zapodałaś , nie znałem gościa i nigdy o nim nie słyszałem , ale dzisiaj oglądam i tak sobie myślę że to jakiś mój umysłowy klon. Ukradł mi wszystko z głowy :-). Jakiś kurna Kaszpirowski telepata :)

    http://www.youtube.com/watch?v=o6RPoF5wo4E

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że świetnie Witek rozprawia ?
      Zachłysnęłam się i ja, bo nie każdy kto ma wiedzę,
      ma talent aby ją przekazać dalej.
      Mnie pociągnął jakiś czas temu także Gabriel Maciejewski.
      On też prawi słusznie, tyle że o historii sprzed jakichś pięciuset lat.

      Takich wolnych strzelców podejrzewam, że są już dziesiątki, jeśli nie setki, ale jeszcze ich wszystkich nie namierzyłam.
      Takich właśnie 'kilku' wytrawnych, prostuje to co powykrzywiane
      i oby więcej takich się pojawiało.

      Usuń
    2. Tu jest potwierdzenie, sęk w tym że to co mówił i pokazał śp. Lepper było na tyle niewygodne że zszedł z tego świata, a ten twój gościu mówiąc o aneksie do raportu WSI, dobrze już widać wie co za takie ujawnienie mu grozi.

      http://www.youtube.com/watch?v=RWSzPVhyT7c

      Usuń
  31. Obaj nie jesteście przekonani do swoich racji,może warto zatrzymać się w tej polemice? Po za tragicznym przykładem faktem jest w mojej ocenie bez spornym że mamy do czynienia z manipulacją na mega skalę.To,kto na ile rozlegle ją postrzega to osobna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paul 305, oglądnij sobie to co zapodała Dorota, bardzo pouczające, wyjaśniające też sporo kwestii w sprawie Riese.

      http://www.youtube.com/watch?v=O_zMR3P_MwQ

      Usuń
    2. Obejrzałem Wojtek,czyli lekcja odrobiona ale tak czy tak włos się jeży nie tylko na głowie.Jak daleko to sięga! Ale dzięki,wielce pouczające.

      Usuń
  32. W.Gadowski "Tajne przez poufne..." - dobrze spędzone 95 minut, a kolejne 95 to "W czyim interesie działają polskie... ".

    OdpowiedzUsuń
  33. Lepper za dużo wiedział o kulisach władzy PiSu i dlatego zginął z ręki tego samego seryjnego samobójcy, który zabił Blidę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak, a może nie. Faktem jest że działo się to za ich rządów., które były bardzo podobne do innych i na dodatek lewitujące w stronę purpuratów przez co przegrali na całej linii.

      Lecz jest tam w tej sprawie jeden mały drobny szczegół, na który zdaje się nie zwróciłeś swojej uwagi. Bilda to była ta lewa noga ze starego układu, a pojechano tam aby ją zamknąć w sprawie Afery Węglowej i korupcji.
      Pojechała tam ją zamykać, ekipa z którą jak by nie patrzeć walczył Pis.
      Bo to PIS-Y próbowali ten stary układ wyczyścić, to były te słynne aneksy do WSI. Co zresztą skończyło się tym, że to ich wyczyszczono.

      A przecież wiadomo, że to nie Tylko Bilda brała udział w tej aferze. I tu mała sprzeczność. Jaki miał w tym cel Pis aby Bilda popełniła samobójstwo kiedy sam wysłał tą ekipę do aresztowania w celu wyciągnięcia tej afery na światło dzienne.To się nie zgadza.

      Zgadza się zaś , iż jeśli twierdzisz że to był ten sam seryjny samobójca, to Bilda zginęła dla tego, że wiedziała kto stał za lewą nogą dla której to robiła przekręty.
      Jakoś tak wychodzi, że ten seryjny samobójca intensywnie grasuje od czasu afery FOZZ, tam też zginęło o ile mnie nie zawodzi pamięć 9 osób. W ta aferę starano się usilnie wkręcić kaczory, ale się nie udało.

      Za to warto wiedzieć że zanim były kaczory PC i afera FOZZ, to przed nią była taka sama afera FOZZ , o której do dzisiaj się nie mówi, gdyż to ona była sondażowym wypływem mniejszej kasy przed wprowadzeniem w życie Dużego Skoku.

      Usuń
    2. Dodam jeszcze że Lepper w swoim sejmowym wystąpieniu przed jego zdymisjonowaniem z funkcji marszałka. zapowiedział oficjalnie z trybuny sejmowej że ma zdeponowane dokumenty świadczące o braniu olbrzymiej kasy przez ludzi należących do ugrupowań rządzących, wskazał imiennie tych ludzi z trybuny sejmowej pomimo tego że Borowski prowadzący obrady upominał go że poniesie tego konsekwencje. Jakoś wśród tych nazwisk nie było ludzi z PIS.
      Za to byli ludzie z SLD, PSL i PO. Więc dziwi mnie Janku K. Twoje spostrzeżenie, że miał haki na Pisiorów lub na kulisy ich władzy.

      Usuń
  34. Tworzycie roznego rodzaju teorie sdiskowe, a swiat jest piekny i kolorowy.
    Tutaj zobaczcie, co moze sie stac z "depozytami" po 50 latach w roznych sztolniach i kapsulach czasu, niezamknietych szczelnie:
    http://telstarlogistics.typepad.com/telstarlogistics/2007/06/well_now_its_of.html
    To taki maly offtopic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiadomo tworzymy teorie spiskowe i te teorie zabijają ludzi ;-). Adler chyba jeszcze kawy dzisiaj nie piłeś. Wstań z krzesła otwórz szafkę za Tobą , tam stoi kawa, nasyp, zalej wodą z czajnika po prawej stronie, nalej śmietanki stoi na dolnej półce. Łyknij z trzy łyki i połóż się wygodnie na skórzanej wersalce przy oknie. Zaraz Ci się rozjaśni odnośnie tych teorii :-) . Kurna zapomniałem, teraz jest inny układ :). Ale zrób podobnie ;-).

      Usuń
  35. Przemyślałem to wszystko co zostało tutaj napisane , oglądnąłem filmy z linków.

    I rzucił mi się w oczy komentarz Jusifa o tych dobrze demokratycznie wybranych jego prezydentach. Zestawienie do wyboru :

    1. Tymiński Brazylijski Spadochroniarz z czarną teczką – czy Wałęsa. "Bolek-motorówka" ? Wygrał Wałęsa.

    Czyli był do wyboru jakiś gość znikąd, lub znany wszystkim "działacz".
    Nie wiadomo do dziś kto przysłał spadochroniarza lecz dziś już wiadomo kto "Bolka" przywiózł motorówką. Wtedy ktoś zafundował nam taki wybór.

    Do wyboru ich "Bolek, lub ich były minister.
    2. Wałęsa już omówiony – czy Kwaśniewski, wcześniej minister z PZPR. Wygrywa Kwaśniewski. Następny taki wybór.
    I tak w koło na zmianę z dodatkiem kandydata purpuratów.

    Tak wczoraj oglądnąłem sobie wystąpienie śp. Leppera i on to z mównicy wykazywał jak ewuolowali od PZPR do KLD, UW, PO. Jak zmieniane były fasady i nazwy, groził też że ich wszystkich rozliczy.

    A to w końcu tasują się ci sami ludzie z prawa na lewą i lewa na prawo. Dodawane są jakieś satelity typu Pali Koty których przeszłość jak się prześledzi, to i tak lądujemy w tym samym punkcie wyjścia.

    W tym miejscu wrócę do tego na co wskazuje W.Gadowski, na tak zwanych rozsianych wokół " Towarzyszy wpływu" lub "Tajnych współpracowników". To bardzo ciekawy element, który z za kulis manipuluje świadomością kolegów lub koleżanek w pracy, czy to będąc nauczycielem świadomością uczniów, czy będąc postacią medialną świadomością odbiorców. Obszar działania jest możliwy na każdej płaszczyźnie. Padło też stwierdzenie że najlepiej skorumpować, czyli jak się spojrzy to za wszystkim stoi kasa i własne korzyści.

    To jak wirus na kompie, początek jest prosty, jak mamy dobrego Firewala i program antywirusowy to nie przepuści do systemu wirusa. System działa prawidłowo.

    Jak mimo tych zabezpieczeń jakiś tam wpadnie "Trojan" , to jak skanujemy antywirusem można go usunąć i system z małymi przejściowymi problemami działa prawidłowo dalej.

    Lecz jak Firewall i antywirus są same wirusem to nie ma szans aby system nie padł wcześniej czy później.

    A tu wygląda, że mamy taką sytuację. Mamy wirusa co udaje Firewala i antywirusa, oraz pozarażane poszczególne pliki w w katalogach, a na dodatek nasze dane "czytaj dobra" transferowane są w świat. I co teraz ??

    Jedyna chyba opcja skasować cały obecny zarażony system i postawić całkiem nowy. Ale jak tego dokonać i kto to może zrobić ?

    .Czy czasem nie okaże się, że ten co będzie ten system stawiał od nowa znów nie wstawi nam innego "wirusa udającego antywirusa". Bo już to zostało też zrobione.

    Ale jak mówi Adler słońce świeci, my starsze pliki mamy się jeszcze dobrze, to niech sobie z tym radzą młode pliki, w końcu to też ich komputer jak sobie pościelą tak się wyśpią.
    Tylko niech zapamiętają, że system ten jest tak stworzony, iż jedni będą spać w śmietniku a inni na jedwabnej pościeli. Niezależne to też będzie od mądrości czy wkładu pracy jednostki lub wykształcenia, co już dziś widać jak na dłoni. Zależne zaś będzie od wasalności w stosunku do Władzi oraz kumotersko-partyjnych układów i układzików. A jak już wszystko zostanie rozdrapane to nie będzie już nic. ten kraj już też to przerabiał bo zniknął z map na ponad 100lat.
    A zaczynało się podobnie, korupcja oraz prywata a do tego obce pliki.

    A teraz drodzy rodacy za radą Jusifa vel Józefa chrześcijanina- polaka cieszcie się słońcem, sfotografujcie kwiatek wyrastający spod betonu, sznujcie prezydentów jakimi by Oni nie byli i bawcie się dobrze bo świat jest piękny.

    I jeszcze na koniec dobra rada, nie słuchajcie jakichś zgorzkniałych blogerów z dziewiętnastowiecznymi poglądami co wam smucą o jakimś Katyniu i waszych zabitych pradziadkach.
    Posłuchajcie zaś tych, którzy prowadzą Was świetlistą drogą w świetlaną słoneczną przyszłość, z nimi nie zginiecie.

    OdpowiedzUsuń
  36. A miałem milczeć.
    Zawirowałeś wszystko i kupa. Czekasz tylko na jakiegoś mitycznego króla-informatyka który będzie stawiał System od nowa.
    Żadnej rady jak stare i nowe pliki mają dalej żyć.

    Nie będziemy mieli w prawdziwym życiu takiej idealnej sytuacji, że weźmiemy sobie puste miejsce i tam postawimy System od nowa.

    Właśnie sztuką jest jak w zawirusowanym Systemie uratować co się da, wykryć wirusy i je usuwać z systemu po kolei.
    I dodatkową sztuką jest umieć cieszyć się z tych małych i dużych plików które są niezawirusowane i pięknie działają w systemie.
    Cały czas Ci piszę, że sztuką jest wybrać te pliki na dole (radni samorządowi) odporne na wirusy i patologie Systemu (a są takie pliki których wirusy nie ruszają). To będzie baza.
    Jak to się uda na dole to później podmienić wystarczy pliki systemowe w Warszawie. I te na Wiejskiej i te ukryte i .......

    ...... TADA !!! System naprawiony, zaktualizowany i piękny. i dalej możemy zachwycać się tapetą z motylkami, ptaszkami i kulawym pieskiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzdura i popelina propagandowa, Nie ma takich nieskalanych ludzi w systemie, w którym od ponad półwiecza złodziejowi na górze włos z głowy nie spadł. Nie ma i nie będzie dopóki nie będzie wiadomo że czeka go za to co zrobił nieuchronność kary.
      I dla tego Gruba Kreska uszatka spowodowała tą pewność u złodziei ... " że ukradliśmy i nic nam nikt nie zrobił, to teraz zajumamy jeszcze więcej. A potem znów zrobimy Grubą Kreskę czy Linię jak zwał tak zwał."

      Ty idź Jusif do uszatka Urbana byłego rzecznika z ramienia PZPR i się spytaj skąd ma 100 milionów. Usłyszysz zapewne że uskładał ze skromnej pensji komunistycznego rzecznika :), a może wygrywał wciąż w totka jak "Bolek-motorówka" ?. Kto wie.

      Usuń
  37. Jak to nie było żadnej rady ?.

    Rada była, mają Ciebie posłuchać i Twoich rad , oraz szanować "Bolka-motorówkę" :).

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie wiedzą ?, już przecież udzieliłeś wszelkich rad, mają nie patrzeć że są ze wszystkich stron okradani, cieszyć się życiem, i uciekać od skrajności, czyli być takimi między szarym a białym , ot tacy powiedzmy różowi.

      Bo jak będą mieli swoje wypracowane zdanie i stanowcze stanowisko to mogą nie wybaczyć i rozliczyć. A tacy nijacy to i wybaczą i przymkną oko, bo jest cała gama kolorów tęczy. Taka " tęczowa alternatywa" :-).

      Twoja socjotechnika Jusif vel Józek jest realna, nie wydumana i nie tylko ja ją tu widzę :).
      Nie każdemu łatkę przypinam.
      Chciałeś mnie najpierw wpuścić w pisowski wątek i przypiąć mnie pod Pis, no cóż nie wyszło bom nie ich zwolennik. :)
      To teraz wpuszczasz motyw przypinania każdemu łatki.
      Też Ci nie wyjdzie bo nie przypinam każdemu , przypinam tylko tym co sobie na to zasłużyli, a Ciebie to strasznie boli, boś ich oddany wyznawca, zdolny nawet tak jak sam napisałeś wstąpić do SB , bo miała nad drzwiami orzełka.

      O czym ty tutaj gadasz ?
      Jak człowiek bez kręgosłupa moralnego "tęczowo różowy ślizgacz", może dyskutować o kręgosłupie moralnym młodzieży ?. Jakieś tęcze, przejścia kolorów, pierdoły i kocopoły. Rozmywanie i mataczenie.

      Albo ktoś jest mordercą albo nie jest. Albo jest złodziejem albo nie jest. Proste, a Ty tu pierniczysz jakieś duby smalone o kwiatkach pieskach i kolorkach. Jak Cię czytam to jakbym słyszał tych filozoficznych uszatych fajczarzy.....eeee, no, niiiieee, booo to bo sro. kręcenie i robienie z prostej jak drut sprawy kłębka nie do rozwikłania.

      Ukradł do pierdla prosta, sprawa.
      Ale dla Ciebie Jusif nie prosta, będziesz szukał dziury w całym, jakiś odmian szarości, tęczy kolorów .......a w zasadzie to nie ukradł ale przywłaszczył, albo mu kazali może ?, albo może z nieba mu spadło, a jak ukradł to może nawet i lepiej ? , bo być może ludzie by zniszczyli, a tak tak to się uchowało.

      Bzdury jakieś. To właśnie jest te Wasze czerwone mataczenie od lat, to jest ta następna choroba, nie pijany a cierpiący na "pomroczność jasną" , nie pijany a cierpiący na "Chorobę Filipińską". To są Wasze gadki i odcienie szarości oraz tęcze. To jest ta wasza znieczulica, nie ważne że ktoś zginął ważne aby się Nasi od kary wyślizgali.

      Przecież jak Cię tu czytam to widzę jak falujesz od jednego brzegu do drugiego, raz grasz na grubej strunie broniąc "Bolków", potem brzdękasz w kolorową strunę próbując mnie pogłaskać, jak się nie dało to wracasz do grubej struny, potem płyniesz przez odcienie szarości chwaląc Gadowskiego tego z linku , a potem znów przechodzisz do gry na grubej strunie.:).
      A na koniec nie ufajcie Temu który widzi złodzieja albo pijaka i mówi prosto że to złodziej.
      Bo nic nie jest czarne lub białe. Bo pijak to nie pijak tylko ma "pomroczność jasną w odcieniu tęczy".
      Wy macie Jusif już to chyba wrodzone, tą zmianę znaczenia słów.

      Usuń
    2. Oj drogi Jusif to nie tak jak myślisz że zwiniesz mandżur. Jak powiedziałeś tak zostanie, niech będzie wiadomo co w trawie piszczy:

      " Lepiej mi było milczeć i czekać na coś i Riese, a tak znowu jojczysz i jojczysz, a młodzi dalej nie wiedzą co robić i jak zyć.

      Żadnych wartości i autorytetów nie wskazujesz. Każdemu łatkę przypniesz.
      Nic konstruktywnego, nic motywującego, żadnej dobrej rady na życie.

      Słuchajcie młodzi, musicie się uczyć i mieć kręgosłup. Nie patrzeć, że inni kradną lub robią złe rzeczy. . Robić swoje i tyle.

      W życiu nie ma tak że jest czarne i białe. Złe i dobre.
      Jest cała gama szarości, a dla optymistów - cała gama kolorów.
      Nie ufajcie nikomu kto widzi tylko czarne i białe. Uciekajcie od skrajności.
      Sztuka jest umieć wybaczyć, sztuką jest czasem zmielić w sobie złe słowo które ciśnie się na usta w imię wyższych wartości

      A jak ktoś nie ma argumentów, to po raz dziesiąty zarzuci mi wydumana socjotechnikę. Jak mi nie wierzycie, spytajcie rodziców lub dobrych przyjaciół o radę.

      Usuń
    3. Wojtek, bij się w swoje piersi, a nie moje.
      Już przedwczoraj miałem napisać dużymi literami
      "Spieszmy się czytać komentarze bo tak szybko znikają"
      (i to prawie bez śladu, ale ja je mam).
      Pisanie półprawd też jest kłamstwem. Może pochwalisz się które komentarze ZNIKNĄŁEŚ OSTATNIO ?
      Ten dzisiejszy wpis (oo, już wczorajszy) pisałem w czasie wizyty szwagra, po paru głębszych, ale uznałem, że znów mogę być źle zrozumiany, lub zbyt ostry dla Ciebie będzie, więc wstałem od stołu i go miłosiernie usunąłem. Teraz wracam, a tu takie kwiatki.

      Usuń
    4. To był Twój ostatni wpis. Idź się napij ze szwagrem.

      Usuń
    5. Jusif napisał :

      Bezczelnością i pajacowaniem jest wyciąganie wniosków z tekstu którego napisałem. Gdzie tam mowa o byciu szarym, gdzie tam górne nuty o patriotyzmie i krzywdach na narodzie ?

      W tym tekście który skasowałem, a Wojtek przywrócił jest:
      1. Krytyka Wojtka, że tylko jęczy i jęczy i krytykuje i KAŻDEMU autorytetowi łatkę przypnie (wykasza autorytety !!!) a w miejsce usuniętych nie wskazuje nowych i nie pokazuje młodym wzorców jak żyć
      2. Nie wnosi w krytykę Systemu nic konstruktywnego, nic, żeby chciało się żyć.
      3. Widzi świat tylko (czarne - białe, nota bene - białego nie wskazuje). A świat taki nie jest, ma całą gamę odcieni szarości i kolorów.
      4. Ja napisałem że mają być wykształceni i z silnym kręgosłupem moralnym, by nie wzorowali się na tych co kradną lub czynią zło.
      5. Przestrzegłem by nie ufać tym co głoszą skrajne hasła (widza tylko czarne - białe), by poradzili się swoich autorytetów, rodziców i przyjaciół.
      6. Wreszcie zachęciłem by nauczyli się po chrześcijańsku wybaczać. Np. tak jak Jezus dziwce, a Wy grzesznicy byście ja ukamienowali, chociaż ona już swój grzech odpokutowała i za niego żałowała.
      Wasze serce z kamienia są, a ja wam powtarzam serce nie zatwardzajcie.
      7. I wyraziłem, ze OKI po raz 11-ty /wtedy 10-ty) nazwie me słowa propagandą lub socjotechniką.

      THE END / oklaski, przechodzące w owacje /

      (opary etanolu 40% jeszcze mnie trzymają, hi hi)

      Usuń
  39. Jusif, jeśli piszesz, żeby ugryźć się w język zamiast krytykować działania przeciw wyższym wartościom, to jesteś pajac a nie patriota... A radzenie młodym, że mają być szarzy, bylejacy i nie patrzeć na krzywdy wyrządzane narodowi to już bezczelność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Jusif już było o tym że linia (niezwykle cienka) która Cie dzieli od autu jest naprężona niemiłosiernie.Widzę że to zlewasz? Ale to jazda z biletem w jedną stronę.Już się nie odniosę do postu powyżej i powyżej z uwagi na fakt że to zbyt wiele tłumaczenia a poglądy no cóż... masz jakie masz.

      Usuń
  40. " Słuchajcie młodzi, musicie się uczyć i mieć kręgosłup. NIE PATRZEĆ.ŻE INNI KRADNĄ LUB ROBIĄ ZŁE RZECZY. ROBIĆ SWOJE I TYLE. "

    Tak jusif, miałeś milczeć a tak doczekasz się w końcu....RIESE-go kopa !

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy ktos zastanawial sie nad przyczyna mordu w Katyniu i okolicach?
    Jestescie w stanie powiedziec co bylo przyczyna, co sklonilo Berie do takiego stanu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była kadra która miała nie wrócić, nie potrzeba było w zagarniętym kraju w którym chciało się zainstalować swoich aparatczyków, jakiś patriotów którzy chwycili wcześniej za broń, wojskowych i wg. sowietów "mącicielskiego elementu". Zresztą to samo powtórzyli po wojnie. Tak myślę.

      Usuń
    2. Jednym słowem to było realne zagrożenie a zagrożenie zwykle się eliminuje chyba proste Schwarz Adler?

      Usuń
  42. Fama glosi, ze zemscili sie za kleske w 1920 roku. Choc bardziej prawdopodobne jest to co napisal Wojtek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci zwyrodnialcy co wykonywali wyroki na Polakach, mszcza się już tak od wieków. Przysłużyli się innym popaprańcom, którzy to ukartowali. To było na rekę Stalinowi, bo tak jak Wojtek pisał, pozbył się Kwiatu Narodu, ludzi, którzy w przyszłości napewno by mu zagrozili.
      Skolei potomkowie tych zwyrodnialców dalej dążą do "eksterminacji" naszego narodu i to w sposób jawny, a tacy " józiowie " bedą wpierać wszystkim, że nic się nie dzieje, że trzeba przymykać oczy na " błędne " działanie wszelakich " autorytetów ", że to wcale nie jest ich zamiarem sprowadzić kraj na samo dno, że należy wybaczyć i nie krytykować systemu bo ONI tak naprawdę chcą dobrze.
      Najważniejsze to " wyeliminować " takich " józiów " aby nie mącili, nie mieli prawa głosu bez względu czy robią to z premedytacją czy też nie !

      Usuń
    2. Witek, temat gościa po kielichu zamknąłem definitywnie, więcej tu nic nie napisze.

      Usuń
    3. http://www.polskikadr.pl/slowo-na-niedziele-historia-rownanie-w-dol/

      Usuń
    4. http://www.youtube.com/watch?v=_Cl-7z5QlGk

      http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_60831&feature=iv&src_vid=_Cl-7z5QlGk&v=N0vS9870vUI

      Usuń
  43. http://www.youtube.com/watch?v=M40MqIlf3Zo

    Jasne i proste. My ustanawiamy co wolno a co nie. Nie ważne, że nie ma umocowań prawnych. My tak mówimy, a Wy hołota macie słuchać. Nam dano łańcuch więc się rządzimy, jesteśmy właścicielami tego kraju. A jak nie będziecie nas słuchać to Was do tego przymusimy, i nikt nam nic nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
  44. A jak to się skończyło :
    http://www.youtube.com/watch?v=3L6ACKdBZ5c

    Tak to się definitywnie skończyło jasną mową " naszego premiera":

    http://www.youtube.com/watch?v=_KZm8g2JqXI

    OdpowiedzUsuń
  45. O coś tam to chodzi jak mówi "nasz premier" , ale tak w zasadzie nie wiadomo, coś ktoś chce ale tak na prawdę to ludzie nie wiedzą o co im chodzi. Szok.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzisiaj wpadłam na poniższy materiał;
    no i pomyślałam, że może kogoś pociągnie temat,
    skoro i Wojtek leci po politycznych czasach przeszłych
    http://www.youtube.com/watch?v=UxUSYSp7Eh0


    Kiedyś, gdzieś wpadło mi w ucho-ale niczego nie dam sobie za to obciąć, bo może okazać się, że to tylko moja fantazja-, że podział ziem powojennych,
    był już z grubsza ustalony w roku '42 lub '43.
    Jeśli miało to rzeczywiście miejsce, to czy myślicie, że Adolf o tym wiedział ?
    A jeśli wiedział, to czy budował by coś na tym zawoalowanym nadal terenie Riese? ...może nie budował, ale już sprzątał ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Dorota, dobry dodatkowy materiał, jak mówił jeden z kaznodziei , jak coś takiego występuje to " gdzieś za tym stoi diabeł" :), a tak poważniej to ciekawy podrzuciłaś watek do przemyśleń z tym "sprzątaniem".

    OdpowiedzUsuń